[gsmeasy.nl] Bestelling niet geleverd, geld geen optie, wat nu!?

Gepost op 26/04/06 om 12:48 uur
Een maand geleden heb ik bij gsmeasy.nl een 2-jarig abo afgesloten met daarbij een Canon Powershot Pro 1 (camera). Ik moest 164 euro bijbetalen.
Een week later stond het toestel niet meer op de site en ook niet op de site van canon. Na 3 weken krijg ik bericht. "De camera kan niet geleverd worden. Ik mag een ander toestel uitzoeken, of ik krijg E513 euro op mijn rekening. De camera kost E700 in de winkel en ik was dus redelijk tevreden.
Echter, de volgende dag kreeg ik een mail dat ik geen E513 ga krijgen, maar E349, inderdaad, 164 euro minder. (tweede afspraak die ze niet nakomen).

Het lijkt erop dat ze de prijzen op de site bewust hoog houden, zodat het lijkt of je veel krijgt, terwijl je, als je geld wil, ze de prijzen bewust laag houden.

Mijn vraag is, wat kan ik doen, ik heb de simkaart al 2 weken in huis, maar ik ga echt gen genoegen nemen met E349 voor een 2-jarig abonnementje.

Graag ervaringen/tips! De klantenservice van gsmeasy komt trouwens ERG onprofessioneel over.
Gepost op 26/04/06 om 12:53 uur
Kleine toevoeging: ik kreeg te horen dat de prijs 513 euro was. Dat kan ik niet conteroleren. Gelukkig vond ik in de cache van google de prijslijst terug. E658. Dank u Gsmeasy.

Modbreak:
Je kan ectra info toevoegen door op het potloodje te klikken. Dit kan tot een uur na het posten van je bericht, dus gebruik dit svp. ook (zie de Tv Forum richtlijnen voor meer tips.
Koen wijzigde dit bericht op 26/04/06 om 12:53.
Gepost op 26/04/06 om 13:38 uur
blabla
Zover ik weet leveren zij niet wat je besteld hebt, dus heb je het recht de koop te ontbinden. Je bestelt een camera, als ze die niet kunnen leveren, dan kun je de koop ontbinden.
Gepost op 26/04/06 om 13:46 uur
@ willm

heb je alleen een camera bij je abonnement besteld of ook nog een telefoon of iets dergelijks?
Wat je via google cache heb gevonden zou ik als ik jou was uitprinten, zodat je dat eventueel als bewijs kan gebruiken. Verder kan je op pricewatch.info (de zustersite van tv) het volgende vinden over die camera

[url=http://www.pricewatch.info/item/18961/]

[/url]
[url=http://www.pricewatch.info/][/url]
Gepost op 26/04/06 om 21:00 uur
Ik heb idd alleen maar een camera besteld. Goed idee om dat even te printen. Dank!

(en nu maar afwachten wat Meneer Jeffrey van gsmeasy morgen gaat mailen... Stay tuned!)

Gepost op 27/04/06 om 00:23 uur
probeer anders een deal te sluiten, dat je een bedrag van ze krijgt, waarna als je die 164 euro bijlegt, die camera alsnog kan kopen (eventueel bij andere zaak).
En anders ontbinden lijkt me.
Gepost op 27/04/06 om 18:44 uur
Schouderklopje voor Gsmeasy. Ik heb zelf een toestel gekozen dat ik graag wil hebben, die niet via gsmeasy te krijgen was. Ik moet minder bijbetalen, omdat hij goedkoper is.

Ik vind dit heel erg netjes van gsmeasy, maar raad je wel aan om niet zomaar ergens mee akkoord te gaan. Een beetje opkomen voor je rechten heeft dus soms wel zin!

Bedankt voor de hulp, wat mij betreft is het topic gesloten... (al heb ik het vervangend toestel nog niet, maar het vertrouwen is er)

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone