[T-Mobile] Ben vaak aangevraagd maar Ben regelmatig gekregen

Gepost op 21/03/03 om 16:33 uur
Had alweer een tijdje geleden bij telecom.nu (stom heh?) een contractverlenging aangevraagd voor mijn Ben regelmatig abonnement. Moest het wel ophogen naar een Ben Vaak abonnement. Maar kreeg toch een aanzienlijk Cash Back, dus vond het niet zo erg.

Nou bleek na een paar maanden (Let er namelijk niet erg op) dat ik nog steeds Ben regelmatig heb. Heb Ben service gebeld. Bleek dat ik er inderdaad ingeschreven sta als Ben regelmatig. Heb wel de cash back teruggekregen, dus vind het niet erg dat ik per maand veel minder betaal. Maar wil eigenlijk weten of dit problemen kan opleveren? Iemand ervaring met zo iets? Moet ik zoiets melden bij Ben ?
Gepost op 21/03/03 om 16:45 uur
StChris> Als je het zo wilt hebben: niks aan doen!

Wel heeft mijn broertje hetzelfde gehad. Hij wilde echter WEL naar 150 minuten belbundel en toen heeft Ben even contact opgenomen met de shop die de verlenging had uitgevoerd (Bestelmaar). Het bleek inderdaad dat een Ben Vaak verlenging was aangevraagd, dus Ben heeft het gecorrigeerd. Alleen hebben ze het zichzelf makkelijk gemaakt en niet alles per verstreken maand gecorrigeerd, maar per direct omgezet naar 150 minuten belbundel en 2x een gratis bundel cadeau gedaan (2 maanden geen abo-kosten). Dat was voor Ben makkelijker en voor mijn broertje ook gunstiger.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone