2call.nl ´´plaats daar nooit een bestelling´´

Dit topic is gesloten
Gepost op 06/05/06 om 18:58 uur
ik heb precies een maand terug daar een abonnment besteld, met een telefoon. maar we zijn nu een maand verder en ik heb nog niks in mijn bezit, terwijl er op de site ´´ binnen 2 werkdagen´´ staat. zij houden zich absoluut niet aan hun afspraak. en als je contact met ze opneemt word je gechanteerd of voor gek gehouden.
ik heb inmiddels de service provider een brief geschreven met het verzoek om het abonnement te cancellen.

dus mensen kijk daar mee uit, www.2call.nl

Modbreak:
Topic gesloten. Ervaringen met een shop kun je kwijt in de shopsurvey.
Let er bovendien op dat je binnen 60 minuten je post kunt editten. Doe dit ook en maak niet steeds nieuwe posts aan. Lees de Tv Forum richtlijnen.
ÜberVAU wijzigde dit bericht op 06/05/06 om 18:58.
Gepost op 06/05/06 om 19:01 uur
Wereldnieuws!

move --> [2call.nl]

Modbreak:
Aanwijzingen voor moderators, zoals de aanwijzing voor het juiste subforum, dien je in het MF te posten om vervuiling in de thread zelf te voorkomen. Lees ook de Tv Forum richtlijnen.
ÜberVAU wijzigde dit bericht op 06/05/06 om 19:01.
Gepost op 06/05/06 om 19:09 uur
absoluut.

Modbreak:
Gebruik het potloodje naast je post om te editten binnen 60min. Lees ook de Tv Forum richtlijnen.
ÜberVAU wijzigde dit bericht op 06/05/06 om 19:09.
Gepost op 06/05/06 om 19:14 uur
ze geven ook nog eens aan dat ik mijn abonnement niet kan beeindigen, ik vind dat wel een onzin. ik heb mijn abonnement kosten al betaald terwijl ik nog niet eens een simkaart in mijn bezit heb

Modbreak:
Gebruik het potloodje naast je post om te editten binnen 60min. Lees ook de Tv Forum richtlijnen.
ÜberVAU wijzigde dit bericht op 06/05/06 om 19:14.
Gepost op 06/05/06 om 19:47 uur
Ik heb 2 maal een bestelling geplaatst bij hen en tot 2 maal toe netjes verlopen,abo met GSM.En een enkeling zal inderdaad de pech hebben dat het misloopt.Maar goed het doet soms goed om je via oa deze weg af te kuren
Gepost op 06/05/06 om 20:13 uur
Moderator
http://www.homeseller.de/14712/
Closed.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone