[kortingopbellen.nl] bereikbaarheid

Gepost op 09/05/06 om 17:37 uur
hallo leden,

Iedere jaar weer maak ik gebruik van deze website om nieuwe gsm-abonnement te vinden. Tot nu toe is alles naar wens. Ik kan helaas niet zonder hulp van jullie een nieuwe gsm vinden voor dit jaar.
Mijn vraag is : weet iemand of www.kortingopbellen.nl, de zaak echt bestaat ? Ik kan er maar niemand aan de lijn krijgen. Emailbericht wordt wel beantwoord, maar telefonisch onbereikbaar.

Heeft iemand ervaring met deze 'verkoper' ? Er is namelijk een zeer voordelige aanbod van gsm abonnement.

Dank bij voorbaat.

htnt

Modbreak:
Geen aanhef en groetjes zie de Tv Forum richtlijnen, plus in het verkeerde subforum. Verplaatst.
Koen wijzigde dit bericht op 09/05/06 om 17:37.
Gepost op 09/05/06 om 17:41 uur
123456
Kijk eens in de shop survey van Telecomvergelijker.
Gepost op 09/05/06 om 19:33 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Kortingopbellen bestaat, anders had je er in het verleden natuurlijk ook nooit iets kunnen bestellen
Gepost op 09/05/06 om 19:44 uur
kukel
Quote:
Ik kan helaas niet zonder hulp van jullie een nieuwe gsm vinden voor dit jaar.

En ze verkopen geen GSM's, alleen abonnementen!
Gepost op 09/05/06 om 20:56 uur
Pinokkio, ik bedoelde dat ik tot nu toe succes abonnement heb gekocht via de internet bij andere aanbieders. Kortingopbellen heb ik nog nooit eerder mee ''samengewerkt'' . Ik vind het best eng om je bankgegevens en handtekening op te sturen aan onbekende aanbieders. Vandaar de vraag aan jullie.
Enne, ik bedoelde dat ik een gsm-abonnement wilde kopen. Vanmiddag was het o zo warm dat ik niet eens mijn hoofd er bij had bij het schrijven. Ik heb kortingopbellen klantenservice tig keer gebeld, maar niemand neemt op.

Dank je 12345, ik heb de shopsurvey bekeken. Ze bestaan echt. Dank jullie wel voor de hulp
htnt wijzigde dit bericht op 09/05/06 om 20:56.
Gepost op 09/05/06 om 21:04 uur
Winkel
http://www.kortingopbellen.nl
We bestaan zeker weten, maar soms adviseren wij om een mail te sturen ipv te bellen. En zoals eerder al gezegd, kijk n shop survey. Je mag mij nu ook rechtstreeks mailen jeroen@kortingopbellen.nl

Nu een slotje?

Modbreak:
KOB zou toch beter moeten weten ... slotjes vragen doen we niet in de thread
Pinokkio wijzigde dit bericht op 09/05/06 om 21:04.
Gepost op 09/05/06 om 22:30 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Titel aangepast/minder schokkend gemaakt

En dat deze thread maar gauw mag zakken ...
Gepost op 10/05/06 om 00:16 uur
Pinokkio, ja, laat maar vallen. Echt tof van jullie dat jullie helpen.

;)
Gepost op 10/05/06 om 08:33 uur
je kunt zeggen wat je wilt maar als eenmanszaak is het vaak erg moeilijk om goed bereikbaar te blijven.

Ik heb van kortingopbellen altijd erg snel een email terug gehad!
Gepost op 10/05/06 om 09:24 uur
Ik heb ook goede ervaringen; maar dan moet je per mail in contact treden, telefonisch is idd moeilijk. Maar KOB bestaat wel degelijk.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone