[Telfort] Telfort roamen op het KPN netwerk.

Gepost op 19/06/07 om 23:49 uur
Hugo Boss
Okee duidelijk dus, Telfort is nergens meer online....
Gepost op 20/06/07 om 08:35 uur
Hier in Boxtel idem. Exit Telfort/O2

Verdwijnt nu ook binnenkort het "KPN Roaming"-tekentje op mijn telefoon ??
Gepost op 20/06/07 om 09:24 uur
Hugo Boss
Nee... dat denk ik niet, dan moet KPN eerst voor een update van de simkaart zorgen.... zorgen dat KPN als thuisnetwerk wordt gezien door je telefoon en niet een buitelands netwerk met Telfort als thuisnetwerk wat niet meer in de lucht is zegmaar...
Gepost op 20/06/07 om 21:35 uur
volgens inside bronnen is het telfort radio netwerk in de nacht van maandag op dinsdag uitgezet (letterlijk de stekker eruit getrokken)

Scheelt wel flink geld en 4 netwerken is genoeg in Nederland. Telfort had trouwens rechten op umts, iemand die weet wat er met de rechten gaat gebeuren? kpn heeft uiteraard zelf al umts rechten. Dat zou kunnen betekenen dat er toch weer een 5e umts netwerk bij kan komen.
Gepost op 24/06/07 om 15:15 uur
Zelfde vraag ik me af voor GSM netwerken als ze met Orange (en T-Mobile) hetzelfde doen als nu KPN heeft gedaan met Telfort hou je er nog 3 over, terwijl er 5 licenties zijn (hoewel UMTS natuurlijk meer toekomstgericht is). Overigens hebben Orange & T-Mobile natuurlijk ook beide een UMTS papiertje, dus nog meer overschot .

Time will tell I guess...

(En natuurlijk ook hier een minuut stilte)
Gepost op 24/06/07 om 15:21 uur
Telfort is hier in omgeving Amersfoort idd niet meer te ontvangen...
Gepost op 08/07/07 om 03:42 uur
Ik heb de klacht van Doctor Yes gelezen over het niet kunnen internetten via UMTS en wel over GPRS. Ik heb daar ook last van. Is dat probleem inmiddels opgelost?
Gepost op 08/07/07 om 09:28 uur
Moderator
Op het moment draait het een en ander soepel. Heb je dus problemen, bel dan even met de klantenservice om een oplossing te vragen.
Gepost op 08/07/07 om 11:29 uur
@JBR
Probleem is bij mij na 6 weken!! nog steeds niet opgelost. Telfort legt het probleem steeds bij netwerkbeheerder SE. Moet eerlijk zeggen dat Telfort zijn uiterste best doet om het probleem op te lossen, maar feitelijk heeft het nog niets opgeleverd. Er is inmiddels een klacht naar Telfort verstuurd. Als het goed is krijg ik binnen twee weken bericht. Wil namelijk het contract laten ontbinden.
Gepost op 30/12/07 om 14:34 uur
Bij mij werkt, volgens mij, door het roamen het ontvangen van een operator logo niet meer. Ik heb een nokia 6610i. Iemand tips?
Gepost op 30/12/07 om 15:10 uur
Opnieuw operatorlogo instellen voor het andere netwerk ;)
Gepost op 30/12/07 om 15:57 uur
Voor het andere netwerk? Ik heb nog geen operator logo ingesteld. Als ik er een met nokia logomanager stuur, zowel met KPN of met Telfort als operator, werkt het niet..
Gepost op 30/12/07 om 16:29 uur
en dat zal ook niet gaan werken, dat komt omdat je feitelijk roamt. Hierbij is het (helaas) niet mogelijk een operator logo in te stellen. Ik weet dat omdat ik het ooit eens probeerde in te stellen toen ik roamde in het buitenland. Je zal dus moeten accepteren dat je dit nu in je scherm hebt.
Gepost op 30/12/07 om 16:37 uur
oke. jammurr
Gepost op 30/12/07 om 20:37 uur
Hugo Boss
Maar gaan ze de sims ooit nog updaten? Zodat het toestel denkt dat KPN het thuisnetwerk is.. want hij denkt nu inderdaad dat hij ook op het KPN netwerk in het buitenland is ;)
Gepost op 31/12/07 om 08:31 uur
Moderator
Lijkt mij niet dat dat gebeurt anders was het vast wel meteen uitgevoerd. Het lijkt mij wel dat KPN de nieuwe Telfort simkaarten zal aanpassen als de oude op zijn. Misschien heeft Telfort nu al nieuwe KPN simkaarten met Telfort opdruk? Weet iemand dat?
Gepost op 31/12/07 om 08:51 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Ik voorzie dit soort problemen ook bij DutchBen

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone