Wap-minuten niet bij Duur uitgaande gesprekken

Gepost op 25/03/03 om 10:19 uur
http://www.scootertekoop.tk
Ik heb gister een sonyericsson T100 gekocht, maar nu merk ik dat als ik ga WAPPEN hij de minuten helemaal niet bij de "duur uitgaande gesprekken" optelt. Als ik gewoon bel dan telt ie het er wel bij op. En aangezien ik een T-mobile abbonement heb en ik dus mn (recente) belstatus niet kan opvragen vind ik dit best lastig. Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Gepost op 25/03/03 om 10:36 uur
Wappen is toch "dataverkeer" en telefoneren "spraak". En alleen dat laatste valt onder "belminuten"? Of heb ik wat gemist?
Wappen is blijkbaar tegen "beltarief", maar gaat dat ook van je bundel af? Ik wap niet, dus jij zult het weten!

Wel kan ik me dus voorstellen dat je telefoontje wappen toch echt ziet als dataverkeer en niet als spraakverkeer, waarmee je tijdsduurteller dus niet gaat lopen tijdens het wappen.
Gepost op 25/03/03 om 11:25 uur
Wappen kan je doen door op een nummer in te bellen en dan gaat het bij de meeste providers van je belminuten af (bij O2, TM en D* zekers te weten). Ik neem aan dat iedere telefoon dit gewoon optelt bij de duur van uitgaande gesprekken.

Maar beschikt de T100 over GPRS wellicht? want dan is het wel logisch dat het niet bij de belminuten wordt geteld.
Gepost op 25/03/03 om 11:33 uur
Op de T-100 zit geen GPRS..

maar via het eerdere Wap 1.2.1
Wel raar, want hij zou het er wel bij moeten tellen.. bij de tijdsduurteller.
Gepost op 25/03/03 om 12:03 uur
Mijn Sony Z5 had hetzelfde probleem: de wap-minuten werden niet onder uitgaande gesprekken in de telefoon gezet. Gelukkig doet m'n Nokia dat wel. Zolang je een normaal vast/mobiel inbelnummer gebruikt (bijv. Tutch), gaat alles gewoon van je belminuten af. Fout licht dus echt bij Sony(-Ericsson) en nergens anders. Vervelend voor je, niks aan te doen. Misschien met een toekomstige software update...
Gepost op 25/03/03 om 12:07 uur
http://www.scootertekoop.tk
Ja ik vind het echt klote want zoveel wap ik ook weer niet, maar als je gaat wappen ben je al gauw een kwartier bezig en dat scheelt wel op je belminuten.maarja dan maar hopen dat die gekken bij t-mobile onze belstatus nog eens wat recenter dan 3 weken oud gaan maken

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone