[gsmbox.nl] Uitbetaling cashback

Gepost op 20/05/06 om 17:14 uur
Hoi,
Ik heb half februari een abbo + telefoon bij GXMBox.nl besteld en daar zat ook cashback bij.
telefoon en simkaart had in 2 dagen thuis maar de cashback heb ik nog steeds niet.
Ik heb gemailt maar geen antwoord.
Telefoon wordt niet opgenomen.

Wat nu ??

Modbreak:
Welkom op het TV-forum Aanhef is niet gewenst (zie de Tv Forum richtlijnen. De juiste term is overigens abonnement, afgekort abo
Pinokkio wijzigde dit bericht op 20/05/06 om 17:14.
Gepost op 20/05/06 om 18:11 uur
Rustig blijven, maandag even bellen tussen 14:00 en 16:00 en dan komt alles goed. Anders even nog extra een email sturen, maar als je maandag iemand spreekt dan is het binnen een paar dagen geregeld.
Gepost op 20/05/06 om 18:29 uur
ook mijn ervaring met box. komt wel goed.
Gepost op 20/05/06 om 18:45 uur
Precies hetzelfde probleem hier zo!

Ook een 6230i gekocht omstreeks die tijd + abo met cashback. Nog steeds de cashback niet ontvangen. Ik ga ze zo ook een mailtje sturen.
Gepost op 20/05/06 om 19:24 uur
Ik heb ook hetzelfde, eind februari besteld, en nog geen cashback gehad. Heb er een week geleden over gemaild, maar nog (steeds) geen reactie. Zal maandag ook wel gaan bellen.
Gepost op 22/05/06 om 12:44 uur
kukel
Vul de shopsurvey. Dan worden alle meldingen netjes geregistreerd.
Gepost op 22/05/06 om 18:57 uur
Hebben jullie al gebeld met gsmbox m.b.t. de cashbak? Ik wil namelijk zelf ook bestellen bij gsmbox met cashback!
Gepost op 03/09/06 om 11:29 uur
heb dezelfde ervaring. April 06 abo afgesloten, nogsteeds geen cashback, telefoon wordt niet opgenomen en op mails wordt niet gereageerd.
slechte tent! mijn advies: geen zaken mee doen.
als ze voor 5 sept niet op mijn laatste mail reageren ga ik een zeer negatieve shopsurvey invullen.
Wat kan ik verder nog doen, iemand tips?
Gepost op 03/09/06 om 11:52 uur
Volgens mij zitten ze op dit moment aan het verhuizen volgens de website en geven ze zelf al aan slechter bereikbaar te zijn.
Gepost op 03/09/06 om 12:21 uur
Ik heb er 2 keer besteld. Beide keren heb ik een keer of 4 moeten bellen voordat de cashback kreeg. Zijn wel vriendelijk aan de telefoon, maar ik kreeg toch wel het gevoel dat ik aan het lijntje werd gehouden. Beide keren was de cashback 4 weken te laat.
Ik bestel voortaan bij een shop die wel nakomt wat ze beloven, dan maar 5 euro minder cashback....
Gepost op 03/09/06 om 12:34 uur
m-fnaccer, ook ik heb geen beste ervaringen met gsmbox.nl maar als je inderdaad belt naar ze betalen ze meestal dezelfde dag nog de cashback. Dit kostte me wel 2 telefoontjes maar dat is natuurlijk wel de moeite waard en als je belt op de tijden die op de website staan nemen ze echt wel op. Email reageren ze niet op, waarom die link nog op de website staat is mij ook een raadsel!
Gepost op 03/09/06 om 12:50 uur
Zelfde ervaring. Lijkt erop dat ze vaak pas betalen na een belletje.
Gepost op 03/09/06 om 12:52 uur
Overigens ook ervaring met defect toestel, dat werd zonder problemen en redelijk snel gerepareerd.
Gepost op 03/09/06 om 13:22 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
ik heb ook moeten bellen voordat ik mijn cashback had, voortaan maar bij simshop bestellen dus, die zijn een paar euro duurder maar hebben super service.
Gepost op 03/09/06 om 13:24 uur
dan ga ik ze nog eens bellen, kijken of ze uberhaupt opnemen.
misschien dat iemand van de GSMbox ook hier meeleest en geen zin heeft in een hoop negatieve berichten....
Gepost op 03/09/06 om 14:59 uur
Ik dacht dat ik het ook niet kreeg me geld ik heb ze gemaild en de zelfde dag stond het op me rekening

heb ook geen antwoord gehad op me email volgens mij lezen ze die niet :S
Gepost op 04/09/06 om 08:41 uur
waarom een e-mail adres op je website zetten en dan de mail die binnenkomt niet lezen?? vreemd hoor.
Gepost op 04/09/06 om 09:10 uur
Ik heb hen net een mail gestuurd, nadat het antwoordapparaat mij doorverwees naar het e-mailadres. Hopelijk zet het een beetje vaart achter het overmaken, anders ga ik aan het eind van week hen bellen (en contact opnemen met hun keurmerk "Webshop Keurmerk").
Gepost op 04/09/06 om 09:26 uur
aha er zijn nog meer ontevreden klanten! nog meer mensen?? misschien kunnen we onze acties coordineren?
Gepost op 04/09/06 om 14:36 uur
5 september a.s. verhuist GSMbox.nl naar een nieuwe locatie in Amsterdam. Een vervelende bijkomstigheid van deze verhuizing is dat wij maandag 4 en dinsdag 5 september telefonisch onbereikbaar zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Geef ze even de tijd. Cashbacks "vergeten" on-line shops in 9 van de 10 gevallen uit te betalen, maar GSMbox zal het wel extra druk hebben met die verhuizing e.d.
De eis van iemand, dat GSMbox voor 5 september moet reageren is dan ook niet echt reeël, vandaag (maandag) en morgen zal de kans klein zijn dat je een reactie krijgt.

Off-topic, maar misschien nog even voor de duidelijkheid:

Cashback

Een cashback houdt in dat u een bepaald bedrag teruggestort krijgt wanneer u een abonnement afsluit. Het maandbedrag dat u effectief betaalt is dan dus lager dan de abonnementskosten die u per maand betaalt aan de provider. De hoogte van de cashback hangt af van de actie, van het door u gekozen abonnement en van het eventuele toestel dat u bestelt samen met uw abonnement.

Het bedrag dat u terug krijgt wordt na activatie van het abonnement tussen de 8 tot 10 weken teruggestort op uw rekening.

Alleen als u een Debitel of Vodafone abonnement gekozen heeft en u wilt nummerbehoud, dan wordt de cashback tussen de 8 tot 10 weken nadat het nummerbehoud-proces is afgerond pas teruggestort op het door u opgeven giro- of bankrekeningnummer.

Bijvoorbeeld: u hebt nummerbehoud aangevraagd en dit duurt 2 maanden voordat het is afgerond. Dat betekent dan dat u 8 tot 10 weken ná de 2 maanden uw cashback teruggestort krijgt.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN