[kortingopbellen.nl] Nieuwe Simonly Kaart, Geen verbinding , dubbele kosten, geen reactie

Dit topic is gesloten
Gepost op 23/05/06 om 17:13 uur
ik heb onlangs 2 simkaarten besteld met cashback van Telfort via kortingopbellen winkel. Er zijn zaken verkeerd gegaan sinds ik de bestelling binnen kreeg, 19mei 2006.
Ik heb 2 kaarten in een en dezelfde envelop ontvangen. Ik moet hiervoor 2 keer verzendkosten betalen, terwijl mij is verteld dat er geen bijkomende kosten zijn, welk dan ook, aldus kortingopbellen. Telfort vraagt geen verzend of aansluitkosten dus ik hoef niet hiervoor te betalen.
Maar goed, het irritantste geval is als volgt. 1 van de 2 kaarten is niet geactiveerd of is defect. Ik kan er niet mee bellen dus. Vrijdag 19mei de dag dat ik de kaarten heb ontvangen heb ik een mail gestuurd naar kortingopbellen en Telfort. Van Telfort heb ik een electronische bevestiging van mail ontvangst en de belofte dat er zo spoed mogelijk gereageerd wordt op mijn email. - ik kreeg geen service boekje van Telfort, wat men altijd krijgt waardoor ik niet met Telfort kan bellen voor een snelle reactie -
Van kortingopbellen heb ik tot en met heden geen reactie vernomen. Ik zit dus met een defecte simkaart en kan niemand dus bellen.
Stel dat ik een nieuwe simkaart krijg, moet ik dan weer voor verzendkosten betalen.... ik dacht het niet ?
Wat ook op de zenuwe werkt, is dat ik sinds 16 mei al aangemeld ben bij Telfort terwijl ik pas op de 19e mijn envelop binnen gekregen. Dus betalen voor 2 dagen waar men niet gebruik van heeft kunnen maken. Is dit normaal ?

Hmm ik vraag mij af hoe het zal gaan met de cashback betaling.. hopelijk verloopt die zoals beloofd is nl, 6 weken na activering.
Hopelijk krijg ik binnenkort wel een oplossing voor de defecte simkaart want de maand mei (korting actie) is bijna voorbij.

Ik laat meer jullie weten hoe het afloop.
Gepost op 23/05/06 om 17:27 uur
Winkel
http://www.kortingopbellen.nl
HTNT>>kan je even je n.a.w. gegevens mailen + telefoonnummer. Want wij losen graag onduidelijkheden meteen op. Maar niet via een forum. Mail naar jeroen@kortingopbellen.nl
Gepost op 23/05/06 om 20:14 uur
Ik heb zojuist een telefoontje gekregen van Jeroen van kortingopbellen. Er wordt aan het probleem gewerkt, Gelukkig.
Geweldig zo'n snelle reactie .
Gepost op 23/05/06 om 20:15 uur
Jeroen, ik zal vragen om deze bericht te verwijderen.
Gepost op 24/05/06 om 09:07 uur
Moderator
http://www.telecomvergelijker.nl
Goed opgelost dus, dicht.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone