Debitel Telfort acties bij de Kruidvat

Gepost op 27/05/06 om 13:29 uur
Debitel Telfort abonnementen

Kijk hier voor meer informatie: actie

Ze zijn goedkoper dan de acties die nu lopen. Je hebt de keuze uit 4 abonnementen.

Aansluitkosten: Gratis (t.w.v. € 25,-)
Verzend en administratie: € 1,95

Gepost op 27/05/06 om 15:31 uur
Voor vrijwel het zelfde bedrag kun je een "gewoon" Telfort Sim only abo afsluiten. Zit je tenminste niet aan Debitel vast!
Gepost op 27/05/06 om 15:36 uur
ciao
@arnie:Er zit wel een groot verschil in. Telfort sim-only is alleen minuten en als jij veel smst dan zijn de Debitel Telfort abo's heel handig. (sms en bellen uit de bundel)
ciao wijzigde dit bericht op 27/05/06 om 15:36.
Gepost op 27/05/06 om 17:19 uur
arnie> telfort is echt stukken duurder! Namelijk 50%, 33%, 25% en 80%, bij respectievelijk 100, 200, 300 en 400 belminuten.

Dat 400 abo is echt ouderwets goedkoop.
Gepost op 27/05/06 om 20:09 uur
De belbundel is maximaal 1 maand geldig. (bij telfort zelf is dit 2...)
Gepost op 27/05/06 om 21:17 uur
Het Bundel TeGoed is maximaal 2 maanden geldig en wordt verrekend volgens LIFO principe.
Zie hier
Bonusminuten bij Telfort zijn niet mee te nemen naar de volgende maand.
gsmfreak77 wijzigde dit bericht op 27/05/06 om 21:17.
Gepost op 29/05/06 om 09:00 uur
maar hoe is het bereik van telfort? Ik woon in eindhoven, maar ben ook vaak in bergeijk of veldhoven en heb gehoord dat daar niet altijd bereik is ik wil nl een voordelig simonly abonnement, ben nu erg tevreden over mijn vodafone maar die is stukken duurder. ik betaal nu (nog maar voor 1 maandje) € 12,95 voor een vodafone 50 abonnement.

alvast bedankt voor de reactie's
Gepost op 29/05/06 om 10:51 uur
http://www.dimitrivisser.nl
Quote:

Het Bundel TeGoed is maximaal 2 maanden geldig en wordt verrekend volgens LIFO principe.

Dat is dus een uitermate smerig systeem. Wel aantrekkelijk, mensen vergelijken alleen die 1 of 2 maanden houdbaarheid en denken dan dat 2 maanden interessant is. Dat LIFO principe en de consequenties daarvan zijn voor het gemiddelde Kruidvat prubliek toch niet te doorgronden.

Ik heb nu een Telfort 300 abonnement. De eerste maand heb ik 300 minuten express laten staan. Elke volgende maand gebruik ik de volle 300 minuten. Met in mijn achterhoofd dat als ik eens meer minuten nodig heb er altijd 300 minuten extra staan. Met Telfort en het FIFO principe zijn mijn 300 belminuten uit de eerste maand de hele contractperiode (in mijn geval 12 maanden) houdbaar. Bij Debitel raak je ze gewoon kwijt.

Modbreak:
Let op je taalgebruik s.v.p.!! Debitel!
ÜberVAU wijzigde dit bericht op 29/05/06 om 10:51.
Gepost op 29/05/06 om 11:27 uur
Je kan ook niet verwachten dat het abonnement alle voordelen heeft van alle andere providers. 400 minuten voor 9,95. Uhm?
Gepost op 29/05/06 om 11:37 uur
http://www.dimitrivisser.nl
Iedereen zal zijn eigen afwegingen maken, voor de een zal het interessanter zijn dan voor de ander. Ik weet in ieder geval zeker dat ik eerder een Telfort 300+150 abonnement zal nemen dan een Debitel 400 abonnement. Eerder in deze thread werd het Telfort abonnement gezien als onvoordeliger. En dat was wat ik als fanatieke Telfortklant even wilde rechtzetten

Modbreak:
Let op je taalgebruik s.v.p.
ÜberVAU wijzigde dit bericht op 29/05/06 om 11:37.
Gepost op 29/05/06 om 13:26 uur
het grotre voordeel van debitel is natuurlijk dat het veel goedkoper is, en dat sms-jes en mms-jes ook uit je bundel gaan.
Gepost op 29/05/06 om 20:44 uur
Quote:

Dit systeem wordt ook bij mijn KPN Mobielplus 22,50 gehanteerd.

Dit wist ik in eerste instantie niet. Toen ik daar achter kwam (na een hoge factuur) heb ik een brief gestuurd naar de klantenservice van KPN met de strekking dat het inderdaad een klantonvriendelijk systeem was.
Uit coulance werd toen het bedrag dat ik boven mijn bundel uit kwam eenmalig gecrediteerd. Dat was dan weer wel een pluspunt
Gepost op 02/06/06 om 13:20 uur
Werkt Debitel met tijdelijke nummers bij nummerbehoud? Of gaat je debitel abonnement pas in, net als bij Vodafone, zodra je oude nummer vrijkomt? En is dit bij dit soort acties van 't Kruidvat ook zo? :p
Kon dit nergens terugvinden.
Gepost op 02/06/06 om 13:33 uur
Bij debitel wordt er niet met tijdelijke nr's gewerkt, en ook is het niet mogelijk om achteraf je nr in te porteren. Je nr kan dus pas overgezet worden wanneer deze vrijkomt (kosten voor nrbehoud zijn €9,08)
Gepost op 14/06/06 om 15:00 uur
Klopt het dat dit het meest voordelige 400 min ab is wat er momenteel aangeboden wordt?

Kun je bij Debitel na een jaar overstappen op Prepaid?

Romario

Modbreak:
geen aanhef/groetjes s.v.p. Lees de Tv Forum richtlijnen.
Gepost op 14/06/06 om 15:39 uur
Het is een contract van een jaar, dus je zou inderdaad na 12 maanden over kunnen op een prepaid krt. Dit is echter iets wat de klant ZELF moet regelen, en de opzegging/nrportering moet op tijd binnen zijn (opzegtermijn van 3 maanden).
Gepost op 14/06/06 om 16:23 uur
Bedankt voor je antwoord! Kun je bij Debitel ook je abonnement omzetten naar prepaid zoals dat bijvoorbeeld bij Telfort kan. Dus geen portering maar omzetten?
Gepost op 14/06/06 om 16:38 uur
Nee, dat kan niet.
Gepost op 22/06/06 om 20:34 uur
Ik heb abo 400 min. al ruim twee weken geleden besteld maar nog geen enkel teken van leven ontvangen. Bij Ks Debitel krijg je geen contact met een levend persoon, iemand tips?
Gepost op 22/06/06 om 20:39 uur
Is er toevallig een debitel shop bij je in de buurt? Anders zou je daar naar binnen kunnen stappen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone