Na het "vertrouwen" verhaal gaan ze verder met "als dit niet gebeuren binnen de gestelde termijn gebeuren, zij de vordering overdragen aan hun incassoburo" verhaal. In eerste instantie dacht ik meteen van, ik heb er gebruik van gemaakt dus betalen. Anderzijds bieden zij mij een simkaart met € 2,50 om uit te proberen maar vervolgens geven ze mij een simkaart waar een negatief saldo kan komen en waar ze zelf te laat achter komen. De simkaart kon zonder pincode aangezet worden. Zelfs de standaard sms dat je saldo bijna op is of negatief is, is achterwege gebleven. Wat als de simkaart ergens was blijven hangen en ik 'm nooit had gekregen? Dan had iedereen er gebruik van kunnen maken en ben ik aansprakelijk voor de kosten? Nogmaals geen abo-contract, geen account aangemaakt! Gevoelsmatig en wellicht rechtmatig klopt het niet van de kant van Easymobile. Toegegeven, ik heb daar ook "gebruik" van gemaakt. @ DeSteef: als jij een slimme vent zou zijn begreep je de strekking van mijn verhaal en vraag.
gouryella wijzigde dit bericht op 01/06/06 om 21:34.