[algebeld.nl] opzeggen van order

Gepost op 13/06/06 om 20:19 uur
ik heb een order lopen bij algebeld.nl, het gaat om de n80 black
nu wacht ik al 2 weken op me toestel maar hij is steeds niet leverbaar of te weinig, nu ben ik het zat want bij 2call.nl hebben ze hem voldoende op voorraad !

mijn vraag dan ook, is het mogelijk dat als ze je contract binnene hebbe, dat alles geregeld is ( ik heb nog geen sim ) dat ik dan alsnog kan overstappen ?

want ik vind dit niet kunnen, ze kunnen er misschien nietzoveel aan doen maar dat ze hem bij 2call.nl wel hebben........

Gepost op 13/06/06 om 20:37 uur
Als je eenmaal de order geplaatst hebt en de zogenaamde afkoelingsperiode is verstreken kan je in mijn optiek de koop niet meer ontbinden of er moet sprake zijn van grove nalatigheid.

Algebeld is in mijn optiek een prima zaak, alleen het feit dat de N80 een gewild model is en de toeleverancier ze niet of onvoldoende kan uitleveren, ligt buiten hun verantwoording.

Waarom start je hier een topic voor en neem je niet gewoon even contact op met Algebeld. Mijn ervaring met Algebeld is dat ze best begrip zullen opbrengen voor je situatie en dat je met praten meer bereikt dan je gal te spuien over het slecht leveren en dat je het niet vindt kunnen....

Je zult zien dat met een telefoontje er best naar een oplossing gezocht kan worden, alleen is die niet altijd diegene die jij als klant wenst.
Gepost op 13/06/06 om 20:46 uur
nee oke maar ik dacht misschien weten jullie dat het kan maar dan moet het zo en zo

maar ik wist niet waar ik het anders moest stellen

nu kan dit topic verwijders worden ;)

thnx voor advies
Gepost op 13/06/06 om 21:00 uur
Uit m'n hoofd is de cancel-termijn een maand, als ze binnen die tijd niet leveren.
De afkoel-periode van 7 dagen geldt trouwens NIET voor "maatwerk" zoals telecom-contracten!
Gepost op 13/06/06 om 21:00 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Het is inderdaad handiger als je zelf de shop benadert. Overigens geldt de afkoelingsperiode pas nĂ  de levering van de goederen, aangezien er niets geleverd is zal de shop de order gewoon moeten annuleren.

/edit

Ik had even gemist dat het om een abonnement ging ... annuleren is dus inderdaad een gunst van de shop. De "betere" shop zal overigens pas de contracten afhandelen als er zekerheid is over de levering van het toestel
Gepost op 13/06/06 om 21:02 uur
oke bedankt voor de informatie ik ga morge met ze bellen want ik vind het wel raar dat als ik nu 2 weken naar 2call bel en zeggen dat ze hem beperkt hebben en deze week helemaal voorraadig hebben dan vind ik dat wel raar...
Gepost op 13/06/06 om 23:05 uur
Zo raar is dat niet want dan zullen ze er gewoon meer van hebben op het moment. Kan gebeuren.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone