[gsmeasy.nl] Verhoogde rembours en twijfels levering

Gepost op 21/06/06 om 11:46 uur
31 mei Bij GSMeasy.nl een 2 jr Vodafone abo met Samsung D520 + JVC Videocamera besteld voor 163 euro (+10 euro verz.kst.)
6 juni orderbevestiging gehad en zou binnen 5 werkdagen geleverd moeten worden.
12 juni dit mailtje gehad:

Wij hebben vanmiddag telefonisch contact gehad over de levering van de Samsung D520 en de JVC GR-D320.

Het toestel is op voorraad bij onze leverancier en zou dus vandaag of morgen bij u aangeboden moeten worden, omdat deze rechtstreeks naar u verstuurd wordt.

De JVC GR-D320 moet nog wel geleverd worden vanuit de leverancier. Ik verwacht dat dit aan het einde van deze week of begin volgende week gaat gebeuren. Wij sturen dan het pakketje dan dezelfde dag nog naar u, dus deze heeft u een dag later. Ook zullen wij u de 3S-code mailen.

Het is nu 21 juni en gister werd er dan eindelijk een pakketje bezorgd. Maar ik kreeg te horen dat ik ipv. 173 euro 346 euro! moest betalen. Als reden stond erbij verhoogde rembours..??

Ik heb dit niet betaald en ben nu steeds weer aan het bellen met GSMeasy.

Ik vertrouw het eerlijk gezegd niet meer. Ik heb wel al een brief gehad met mijn sim kaart en dat mijn contract is ingegaan.

Hoe kan het zijn dat ik ineens het dubbele moet betalen aan verhoogde rembours?

En is het wel zeker dat ik beide producten krijg aangezien ze apart van elkaar geleverd worden?

iem ervaring hiermee?
Gepost op 21/06/06 om 12:00 uur
Dat kunnen ze inderdaad niet maken. Ze moeten jou het bedrag laten betalen dat ten tijde van het afsluiten van je abonnement (contract) gold. Waarschijnlijk moet je bij dezelfde actie nu 326 euro betalen en is het een foutje van hun kant. Niet betalen dus!
Nemen ze niet op aangezien je zegt dat je met gsmeasy probeert te bellen. Even afwachten wat ze zeggen.
Gepost op 21/06/06 om 12:09 uur
jup wat in je contract staat moet jij betalen.. niet als het getekend is, dat je nog wat bij moet betalen dat kan niet. hoe zouden zij het vinden als je zegt: ja ik geef mezelf korting, stond niet in het contract maar vond het wel handig achteraf
Gepost op 21/06/06 om 14:11 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Het komt wel vaker voor dat er iets mis gaat met de prijzen bij dit soort acties.De oorzaak hiervan is dat de prijzen en bonussen nogal vaak wijzigen.

Tip: vermoei jezelf niet door met GSMEASY te bellen, stuur ze een net mailtje waarin je het probleem uitlegt. Het kan even duren, maar het komt vast goed. Vergeet je de Shop Survey niet in te vullen
Gepost op 21/06/06 om 16:44 uur
Het lijkt dat je 2x de 173€ moet betalen=346€ Is vast een fout.
Gepost op 21/06/06 om 18:50 uur
lijkt inderdaad een foutje, lullig, maar blijft vervelend. Zeker omdat je het uiteraard niet betaalt aan de deur, pakketje terug gaat naar gsmeasy en vervolgens weer opnieuw naar je verstuurd zal moeten worden. Dan wordt de levertijd vanzelf weer langer.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone