[gsmeasy.nl] ervaring met GSMeasy

Gepost op 03/07/06 om 12:54 uur
Via GSMeasy heb ik een verlenging "SIM-only Orange Euro 10 + 10" geregeld. In de voorwaarden van GSMeasy staat nergens vermeldt dat je de 10 euro extra niet mee kunt nemen met je belbundel naar de volgende maand. Per toeval kwam ik er achter dat deze aanbieding van Orange zelf is en niet van GSMeasy en dat op de Orange site staat vermeldt dat men de 10 euro extra niet mee kan nemen.
Ik wil nu van de contractverlening via GSMeasy af omdat ik vind dat ik verkeerd ben voorgelicht.
GSMeasy wil echter het contract niet ontbinden. Zie hun antwoord:

<<<Helaas kunnen verlengingen niet worden geannuleerd, het staat niet op onze website vermeld bij onze voorwaarden, maar de Orange voorwaarden staan wel op onze website vermeld >>>

Maar nergens kan ik op de website van GSMeasy zien wie de aanbieder van deze aktie is.

Iedereen die met GSMeasy in zee wil gaan is dus gewaarschuwd.

Gepost op 03/07/06 om 13:05 uur
Het is nieuw voor mij dat je je beltegoed bij Orange niet mee kunt nemen. Dat is sinds de nieuwe abonnementsvormen?
Gepost op 03/07/06 om 13:11 uur
De abonnementsform 10 + 10 wil zeggen 10 euro is je belbasistarief dat je mee kunt nemen en de 10 euro extra beltegoed mag je niet meenemen. Daar ben ik helaas nu ook op een vervelende manier pas achter gekomen.
Ik heb nu nl. een abonnement waarbij ik 50% korting op m'n beltegoed heb en alles wel kan meenemen.
Ik ben dan ook van mening dat GSMeasy deze verandering duidelijk op z'n website had moeten vermelden.
Gepost op 03/07/06 om 17:10 uur
Mmm, er vaag allemaal, maar je krijgt toch 10 euro extra?

Krijgen is toch leuk, of heb ik dat mis?

Welk gedeelte wordt het eerst aangesproken?

Al Orange eens gebeld?
Gepost op 03/07/06 om 17:43 uur
Quote:
Maar nergens kan ik op de website van GSMeasy zien wie de aanbieder van deze aktie is.

...

Via GSMeasy heb ik een verlenging "SIM-only Orange Euro 10 + 10" geregeld.

Het is inderdaad niet netjes dat ze het er niet bij hadden staan, maar het lijkt me wel duidelijk dat dit een orange actie was, hierop is het altijd handig om de voorwaarden door te lezen (al doe ik dit ook niet altijd)

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone