[T-Mobile] Sterke reductie Cash-Backs

Gepost op 02/04/03 om 16:23 uur
Is dit met de SIM-only-abo's bij de naamwijziging het einde van jaaaren mooie cashbacks?? Vodafone 300 of T-Mobile 300 scheelt nu een tientje, IN HET VOORDEEL VAN VODAFONE. Er wordt hier geschiedenis geschreven
Gepost op 02/04/03 om 18:48 uur
Inderdaad Hugo, ik zat gisteren ook ff te kijken wat ervan geworden is. Het is werkelijk afgelopen met het goedkope bellen bij T-Mobile. Ik had het wel verwacht, maar meteen goedkoopste TM 300 19 euro nog wat bij bestelmaar.nl, dat had ik niet verwacht. Beetje jammer met mn 4 super goedkopen TM 300 abbo, wordt een groot probleem next year denk ik. Marr ja, afwachten dan maar.
Anders ga ik wel voor een Vodafone 300
Gepost op 02/04/03 om 19:02 uur
Volgend jaar.. wie dan leeft, wie dan zorgt.. zijn tegen die tijd toch wel nieuwe acties. Ik bel nog 5 maanden met kpn 120 voor nop en ach.. gratis abbo's zijn er altijd wel. nog altijd goedkoper dan prepay.

Gepost op 02/04/03 om 19:56 uur
Bekijk het van de zonnige kant: 300 min. per maand op het beste netwerk van NL voor nog geen 10 euro/maand! En als je met minder dan 300 min. genoegen neemt, bel je zelfs gratis of met geld toe als je Dirk z'n strategie gebruikt.
Gepost op 02/04/03 om 22:27 uur
Ja, ik vind het zelf niet een al te groot probleem hoor. Acties zullen er sowieso altijd zijn. En die vodafone is erg goedkoop, goede dekking en dergelijke, alleen zal ik niet binnen de 300 min blijven en daarbuiten is Vodafone wel erg duur, maar dan hou ik nog wel 1 TM abbo, om buiten de belminuten om te bellen
Gepost op 03/04/03 om 09:12 uur
Slechte tijden. Geen goedkope abonnementen en ook geen goedkope ab+gsm. Ik baal ervan, over een week loopt mij abonnement af.
Gepost op 03/04/03 om 09:28 uur
Volgens mij heb jij dan **** in je ogen, of ze zitten in je zak...
Of misschien moet je je 8-) afzetten.
Volgens mij zijn er voldoende leuke (en ook goedkope) aanbiedingen op dit moment...
Gepost op 03/04/03 om 09:57 uur
PetervdK, ik denk dat Iso (heel on-topic) de T-Mobile aanbiedingen bedoelt. Maar ik heb juist 'spijt' dat ik 3 maanden geleden een TM300 heb afgesloten (nog geen 5 euro/maand, maar toch) omdat je nu voor nog geen 10 euro een Vodafone 300 abo hebt. En als je een Vodafone sim combineert met een Debitel toestel, dan ben je helemaal goedkoop uit! Maar laten we on-topic blijven, de T-Mobile aanbiedingen zijn erg droevig op dit moment, een goede reden om het bedrijf de rug toe te keren.
Gepost op 03/04/03 om 10:21 uur
Sorry, helemaal gelijk, my mistake...
Zal volgende x wat beter opletten...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone