[GSM Winkels] Gratis laptop bij 2 jarig vodafone 22,50

Dit topic is gesloten
Gepost op 07/07/06 om 16:46 uur
Castle Electronics bied onderstaande aanbieding aan:

Provider: Vodafone
Eventuele acties: Eerste 3 maand 100% korting op de bundel
Soort abonnement: Vodafone €22,50
SMS:ms verdubbelaar voor € 2,00
Minuten meenemen: Ja 1 maand
Kosten per maand: 22,50
Aantal jaar: 2 Jaar
Aantal gratis belminuten: 150 Belminuten/Sms
Gratis producten: Dell Inspiron 1300.

http://www.castle-e.nl/Shop/?Vodafone%20-%20Gratis%20Dell%20Laptop%20Inspiron%201300%20!!!&ProductId=453058019

Iemand bekend met dit bedrijf? De laptop is me iig wel redelijk bekend, deze werd namelijk al bij eerdere shops in de actie aangeboden.

Gepost op 07/07/06 om 17:10 uur
Ik heb er vorig jaar een Relax 150 afgesloten. Alles is toen goed verlopen.
Gepost op 16/07/06 om 22:00 uur
Geblokkeerd
Ik had deze reactie ook al gepost onder een ander topic:

"Laptop bij abonnement"

Ik ben ook lang op zoek geweest naar een laptop en heb denk ik de beste aanbieding gevonden.
Wou in elk geval 512 MB intern geheugen, wireless internet en een fatsoenlijke processor ( minimaal 1.6 Ghz ). Bij Castle Electronics bieden ze dit gratis aan voor € 22,50 per maand en de eerste 3 maanden gratis.
Je kan ook nog de garantie uitbreiden naar 3 jaar voor maar , scherm vergroten, DVDRW toevoegen, etc, etc heb dus maar gekozen voor de extra garantie ( € 39 )en het grotere scherm (€ 30) .

In reactie op je vraag:

Alles is goed verlopen en had de laptop binnen 2 weken.
Ze hebben geloof ik 2 winkels in Deventer en Zutphen dus eventueel kan je zelfs de laptop gewoon in de winkel afhalen.
Gepost op 21/07/06 om 23:26 uur
Heb vorige week dit abonnement afgesloten bij castle-e en vandaag al mijn
laptop ontvangen met simkaart. Erg snel gegaan dus
Gepost op 01/08/06 om 11:37 uur
had jij een upgrade naar 15 " ?
bij mij zeiden ze dat daar een levertijd op zit..
Gepost op 01/08/06 om 15:11 uur
Kan je bij Vodavone eigenlijk ook je bundel omlaagschroeven na verloop van tijd? Ben ook benieuwd naar de resolutie van het scherm, 14.1 tov 15.4.
Gepost op 01/08/06 om 15:26 uur
Voor zover ik weet kan je niet omlaagschroeven, eerder kon dat nog niet..

heb net met castle gesproken, afgelopen vrijdag is er een bestelling naar Dell uit gegaan maar omdat veel mensen verschillende upgrades hebben gekozen hebben ze 20 stuks per mogelijk model bestelt.

Uitlevering start naar verwachting eind van deze week.
Mn abonnement is al rond in ieder geval.
Gepost op 01/08/06 om 15:47 uur
Is dit de beste aanbieding van het moment?
Heeft T-mobile geen aanbiedingen met laptop? Ik kan niets vinden.

Kan je bij Dell je bestelde pc ook zelf ophalen?
Gepost op 01/08/06 om 15:55 uur
die laptop kan je bij castle electronics ook ophalen, dell heeft hier niets mee van doen.
de aanbieding is zeker een van de betere gezien de relatief lage abonnementsprijs en de kwaliteit van het vodafone netwerk / specs van de laptop.

bovendien is de upgrade optie wel fijn!
Gepost op 01/08/06 om 19:52 uur
hoi

Heb inderdaad deze aanbieding gezien, erg goedkoop, maar in de eerste instantie staat er de dell 1300, en later kwam ik er achter dat het de dell 120 L is. Na contact te hebben gehad, zeiden ze dat de 1300 uitverkocht was en dat ze over zijn gegaan op de 120 L.
Ben toen gaan zoeken bij dell zelf en zag dat de 120 L niet meer leverbaar is, wel de 1300.
Ik vermoed dat het een verouderd model is.
Weet iemnad hier iets van?.
groetjes Elisa
Gepost op 02/08/06 om 09:36 uur
elisa, bij mijn weten zijn de specificaties niet minder, ik kijk niet modellen maar meer naar wat erin zit en daar kon ik niets ontdekken dat minder is.

Gepost op 02/08/06 om 11:56 uur
hey bedankt, het is inderdaad een goeie aanbieding, overal zie je ze staan de 1300 met bijbetaling en dan zonder upgrade.
moet alleen even kijken hoe dat gaat met een abb. die van mij verloopt pas in okt. maar ben zeker van plan om dit te doen, wij hebben ook een dell pc, en mijn oude laptop is ook een dell daar zijn we heel tevreden over.
Gepost op 02/08/06 om 12:18 uur
Wellicht kun je nummerbehoud aanvragen, dat weet ik eigelijk niet..
anders zou je misschien je huidige abonnement kunnen terug zetten.

Overigens zijn de 1e 3 maanden zowiezo gratis maar dat wist je waarschijnlijk al!
Gepost op 02/08/06 om 12:28 uur
ja dat had ik al gezien, weet niet of ik mijn abb. kan laten overoverlappen, zodat ik niet met dubbele kosten kom te zitten.
Zal het eens navragen. het is ook een vodafoon abb.
Heb jij trouwens di laptop?
Zoja: bevalt die?

Gepost op 02/08/06 om 12:54 uur
ik krijg em einde van de week/begin volgende week binnen als het goed is, dus ik hoop dat ie goed bevalt haha!

maar het zijn goede specs dus ik maak me dr niet zo n zorgen om, zeker die wireless netwerk kaart is wel handig ;)
Gepost op 02/08/06 om 19:18 uur
Winkel
castle-e
http://www.castle.nl
Er is geen verschil tussen de Inspiron 1300 of de Latitude 120L
Precies dezelfde machine alleen door Dell marketing technisch anders in de markt gezet. Specificaties zijn precies gelijk.

- nummerbehoud is bij ons altijd mogelijk mits het contract binnen 4 maanden afloopt. Wanneer het een abonnement van dezelfde provider is bel dan onze helpdesk om te kijken wat dan de mogelijkheden zijn.

Bij nummerbehoud heb je geen dubbele abonnementskosten.
Wij zeggen dan dus eigenlijk ook meteen het oude abonnement op en laten het soepel in elkaar overlopen.
Gepost op 02/08/06 om 19:52 uur
bedankt voor het antwoord,
ga z.s.m. aanvragen
Gepost op 15/08/06 om 12:46 uur
Heeft er iemand die vorige week zijn contract naar Castle-e heeft verstuurd al iets gehoord?
Gepost op 15/08/06 om 13:35 uur
Laptopjes raken een beetje op daar. Op zoek naar een nieuwe aanbieding dan maar
Gepost op 15/08/06 om 14:02 uur
ja bij mijn weten is het op daar.. alleen de reeds opgestuurde contracten worden behandeld in volgorde van binnenkomst..

en op = op..
de mijne komt deze week binnen iig, is al onderweg.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone