juli 2006 Orange nokia 2600 1 maand abo aanbieding

Gepost op 14/08/06 om 13:05 uur
Degenen die dit abonnement bestellen, moeten zich ervan vergewissen dat ze direct een opzegbrief nasturen, zodra bekend is wat het aansluitingsnummer is en het klantnummer eveneens bekend is. Doen zij dit niet, dan zitten ze langer dan 1 maand vast, de overige dagen worden doorberekend! Dan kost dit dus meer dan de prijs van 19,95 of 29,95 of 39,95 afhankelijk van de datum waarop de aanbieding is opgemerkt door een ieder.
ex_uva wijzigde dit bericht op 14/08/06 om 13:05.
Gepost op 14/08/06 om 13:07 uur
Mijn opzegbrief heb ik op 2 augustus verstuurd, deze is volgens de KS aangekomen, en in hun systeem verwerkt op maandagochtend 7 augustus. Als einddatum had ik 10 aug. ingevuld. Op deze dag had mijn contract precies 1 maand gelopen. Tot op heden is mijn abonnement nog steeds actief. Zijn er meer mensen bij wie het contract niet na een maand is stopgezet, en wat kan ik het beste doen? Bij de KS van Orange weet bijna niemand van deze actie.
Gepost op 14/08/06 om 14:29 uur
Moderator
http://www.homeseller.de/14712/
Mijne is ook nog steeds niet afgesloten...
Gepost op 14/08/06 om 15:34 uur
Hier ook niet afgesloten, had al wel moeten gebeuren...
Gepost op 14/08/06 om 17:04 uur
Iemand al KS gebeld?
Gepost op 14/08/06 om 17:24 uur
@dave

Ik heb schriftelijk een brief gestuurd, maar nog niets ontvangen.

Letterlijk om 0:00 werd ik na precies een maand afgesloten.

Ik heb wel flink moeten bellen om diverse mensen wakker te schudden, maar de aanhouder wint. ;)

Ik werd naderhand terug gebeld, toen was de betreffende dame helemaal op de hoogte.
Gepost op 14/08/06 om 19:43 uur
Ik heb sinds 9 augustus zo'n abo. 11 augustus opzegkaart op de bus gedaan. Als datum heb ik "per direct" gebruikt. Ik ging ervan uit dat ze mijn abo dan na die maand stop zouden zetten. Maar nu keek ik net op die telefoon en zag dat ie geen bereik meer had en na het bellen van het nummer bleek dat t nummer niet meer in gebruik is. Dus het opzeggen gaat in sommige gevallen wel goed, in mijn geval iets TE goed vind ik.. :p
Gepost op 14/08/06 om 20:09 uur
Sorry dat ik het nogmaals vraag, maar is er iemand die kan bevestigen dat de huidige aanbieding op shop.orange.nl dezelfde is als de abo aanbieding van juli 2006. Ik ken deze laatstgenoemde aanbieding helaas niet.
Gepost op 14/08/06 om 20:15 uur
ciao
Jawel, alleen kostte het toendertijd 9.95 euro en nu 19.95 euro.
Gepost op 14/08/06 om 23:08 uur
Dank je wel voor de reactie. Dus als ik het goed begrijp bestel ik de nokia 2600 en betaal daarvoor 19,95 (aan de postbode?) en dan minimaal 1 maand abo van 10,00 dus bij elkaar 29,95 voor de nokia? Is niet slecht geloof ik, maar dan moet ik hem wel gelijk in de 1e maand opzeggen.
Gepost op 14/08/06 om 23:12 uur
ciao
Ja, totaal is het nu €29,95 (19,95 gsm + 10,- abo).
Maar heb je misschien een Mediamarkt in de buurt? Dan kan je de Nokia 2600 meteen ophalen voor 28 euro incl 10 euro UPC beltegoed.

Gepost op 15/08/06 om 17:39 uur
Ja die heb ik in de buurt. Maar is ie simlock-vrij? Even in het kort: Wij hebben voor onze zoon zijn 1e mobiel gekocht, de 2600 met een orange prepaid (via Veronica). Helaas heeft hij hem in zijn broek laten zitten en wij hebben de was niet goed nagekeken. De 2600 is dus gewassen en ziet er blinkend uit maar doet niets meer. Vandaar dat ik weer een 2600 (vrij simpel en hij begrijpt hem) zoek maar dan wel een orange-simlock of een simlock-vrije. Ik ben helaas niet bekend met simlock-vrij maken.
Gepost op 15/08/06 om 17:56 uur
@peter_pan: Ik heb hier op het forum in een thread is gelezen dat je in een sim-gelockde UPC -gsm Orange (Prepaid) kan gebruiken en vica versa. Misschien kan iemand dat bevestigen . Dan hoef je niet in de weer met sim-unlock tools. (Hoewel dat niet latig is, meen ik)
Gepost op 15/08/06 om 18:08 uur
ciao
Ja het toestel is niet simlockvrij.
En inderdaad, mijn UPC gaat in een Orange toestel en Orange gaat in een UPC toestel. (weet ik uit ervaring, heb wel Alcatels en Siemens gebruikt) Of dit bij alle toestellen zo is durf ik dus niet te zeggen.
Gepost op 15/08/06 om 18:43 uur
@peter_pan

Probeer eens de batterij te vervangen met die van een ander toestel met het zelfde type batterij, want die gaan meestal als eerste stuk.

Als het toestel nat is aangezet, dan krijg je meestal kortsluiting in het toestel en is het afgelopen. Heb je het toestel echter eerst goed laten drogen, dan kan een batterij wissel de moeite waard zijn.

Goedkope alternatieven voor batterijen kan je vinden op de diverse shops en op Ebay.
Gepost op 15/08/06 om 20:07 uur
Marly
@peter_pan:

Een beetje off-topic , maar ik zou, zeker bij een gsm voor een kind, geen risico's gaan lopen, met kortsluiting e.d., maar voor die lage prijs een nieuw toestelletje kopen.
Gepost op 15/08/06 om 21:49 uur
Ik heb gelezen dat UPC het netwerk van Orange gebruikt dus ik ga de gok gewoon wagen. Bedankt voor jullie reacties.
Gepost op 16/08/06 om 09:52 uur
En anders is het simlock maken van de nokia 2600 een fluitje van een cent; een werkje van hooguit 2 minuten. Als je hulp nodig hebt dan help ik je er wel doorheen, desnoods telefonisch. (Geen unlock tool; gewoon een code intikken en klaar!)
Gepost op 16/08/06 om 10:05 uur
ok, bedankt.
Gepost op 16/08/06 om 11:45 uur
Simlock erop zetten of simlock vrij maken bedoel je?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone