[EasyMobile] Aanbod nummerbehoud met nieuw prepaid pakket

Gepost op 13/07/06 om 15:06 uur
Geblokkeerd
Aanbod van simyo.nl

Stap nu gratis over naar simyo.nl en profiteer van vaste lage tarieven die vrijwel gelijk zijn aan wat u bij easyMobile gewend bent: slechts 15 ct/min en 8 ct/sms. Ook bij simyo.nl gaat de verkoop en het opwaarderen via internet zodat de tarieven laag kunnen blijven. U zit niet vast aan een contract en kunt stoppen wanneer u maar wilt. Met simyo.nl belt u via het betrouwbare netwerk van KPN.

Als u vóór 31 juli 2006 overstapt en het huidige easyMobile nummer mee neemt, biedt simyo.nl u:

Gratis overstappen naar simyo.nl
Gratis easyMobile nummerbehoud
Gratis simkaart van simyo.nl
Gratis 5 euro beltegoed
Overzetten van uw oude beltegoed van easyMobile naar het simyo beltegoed. Het beltegoed wordt dan vóór 10 augustus 2006 bijgeschreven op het Simyo beltegoed.

Klik hier en profiteer van deze eenmalige aanbieding. Wij van easyMobile.nl zorgen er dan voor dat uw naam, adres, emailadres, mobiele nummer en beltegoed naar simyo.nl worden gestuurd. Simyo.nl neemt dan binnen 3 werkdagen contact met u op.

Zo simpel is simyo.nl

Aanbod van Telfort

Kies nu voor het voordeel & gemak van Prepay van Telfort

Met Prepay van Telfort bepaal je zelf wat het beste bij je past en daarmee je eigen kosten. Hiermee bel je tegen het voor jou voordeligste tarief. Naast de voordelige tarieven heeft Prepay van Telfort nog meer voordelen:

- Gratis bellen naar je voicemail binnen Nederland.

- Gratis nummerbehoud

- Sms?en voor 8 cent per bericht

- Opwaarderen via internet, rechtstreeks via je mobiel of gewoon een kaart kopen bij de winkel om de hoek

- exclusieve en nieuwe toestellen voor een aantrekkelijke prijs.

Kijk op www.Telfort.nl/easy voor het aantrekkelijke introductie aanbod van Prepay van Telfort.

P.S.: Indien u niet van deze aanbiedingen gebruik wilt maken, houdt u er dan rekening mee dat u tot 5 augustus 2006 gebruik kunt maken van onze diensten. We raden u aan om voor die tijd over te stappen naar een andere provider.

Met vriendelijke groet

easyMobile.nl

Henrik Scheinemann

Chief Executive Officer
Gepost op 13/07/06 om 15:11 uur
Het aanbod heb ik vandaag ook gehad.
Ik vind het wel een beetje laat, inmiddels heb ik een nieuw abo moeten afsluiten om het nummer van easymobile te behouden. Dit heb
ik enigszins met spoed gedaan, omdat ik dacht dat ik anders het nummer zou kwijtraken.
Gepost op 13/07/06 om 15:16 uur
Voor mij hetzelfde, afgelopen dinsdag naar de stad gegaan om een nummer over te zetten naar T-Mobile en een naar Orange.

Bij beide winkels, EasyMobile?? T-Mobile bedoelt u?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone