ik ben juist zeer te spreken over wireless circle, het is zeker niet een wazig of onbetrouwbaar bedrijf. Ik heb bijna 3 jaar een abo bij hun maar op mij maken ze geen winst want ik gebruik het alleen als hotline met wat andere mensen die ook een wirelesscircle hebben voor erbij. Onderling bellen is extreem goedkoop; namelijk gratis tot 3600 min per maand.
Gebruik je het als je primaire abo dan is het minder interessant want voor bellen naar non-wirelesscircle aansluitingen betaal je relatief veel (al kan je daarvoor wel aparte minutenbundels kopen). Zelfde geldt voor sms en data. Maar als een speciaal abo "voor erbij" is het ideaal; ik heb dat simmetje in een oud toestel dat ik als huistelefoon gebruik, bel daarmee alleen naar wirelesscircle mensen. Zo betaal ik nooit meer dan 2,50 per maand (simonly voor 2 jaar is goedkoper). Tot vorig jaar was simonly voor 2 jaar zelfs gratis.. dat was helemaal mooi.. elke maand een factuur met 0 euro erop en soms wel 10 a 20 uur onderling bellen

Voor sms, data en normaal bellen naar overige nummers heb ik abos van andere providers.
Wat betreft addertjes, ja die zijn er wel, dan moet je denken aan bijvoorbeeld uitporteren; wil je ooit dat 06-nr meenemen naar een andere provider betaal je iets van 50 euro. Ook betaal je schandalig veel voor een nieuwe simkaart als je het verliest, dacht iets van 20 euro. Inzicht in je tegoeden en een 24 uurs gratis klantenservice moet je ook niet verwachten maar nogmaals ik vind het allemaal geen bezwaar, gebruik het alleen als een speciaal abotje voor onderling bellen, doe er verder helemaal niets anders mee..