[Samsung D900] ervaringen

Gepost op 21/05/07 om 10:47 uur
heej,

de batterijen gaan in het begin nog niet zolang mee...de eerste keer was ie naar 3 dagen leeg..maja ik heb natuurlijk toen ook alles uitgeprobeert..dus dat was niet zo heel gek..en na de 3e keer deed ik er 5 dagen mee..maar toen had ik ook al aardig wat muziek erop geluisterd..dus nu ff afwachten hoelang ie er nu mee doet...

Maar de muziek is prima bij de samsung..ik heb er geen problemen mee...en wat betreft tele2 daar heb ik zelf geen ervaring mee..dus daar kan ik nix over zeggen..ik zit nu nog bij vodafone en over 3 maanden zit ik bij kpn

groetjes
Gepost op 23/05/07 om 14:32 uur
Hoeveel muziek (aantal nummers) kun je kwijt op de mp3 speler van de D900?
Gepost op 23/05/07 om 16:01 uur
http://yahoo.jouwpagina.nl
Dat ligt er aan hoeveel geheugen er in zit.
Gepost op 23/05/07 om 21:41 uur
Ik heb sinds vandaag ook de D900, top telefoon!
Alleen 2 dingen:
Hoe kan ik instellen dat ik MMSjes ontvang op mijn mobiel, ipv dat ik ze moet bekijken op internet?
En hoe stel ik in dat smsjes meteen op de telefoon worden opgeslagen ipv de simkaart?

Groetjes.
Gepost op 24/05/07 om 17:04 uur
Nou ik heb eigelijk ook een vraag, nja eigelijk soort mededeling want,
ik twijfel beetje om deze telefoon te halen, want ik vind de telefoon eigelijk wel beetje te groot!

wat vonden jullie daarvan? of hadden jullie daar geen probleme mee?
Gepost op 24/05/07 om 17:17 uur
Groot?!
Nee helemaal niet.
De telefoon is juist lekker dun en misschien is hij wat langer dan jij gewent bent, maar je hebt daardoor wel een prima scherm.
Je voelt hem helemaal niet in je zak zitten
Gepost op 24/05/07 om 17:29 uur
Oke dat wel, maar tusse al die andere mobieltjes in de winkel, en me ouwe mobiel is die wel wat groter, maar idd, je heb er wel een prachtig scherm voor misschien moet ik niet meer zo gaan vergelijken haha

Bedankt voor snelle ractie
Gepost op 26/05/07 om 22:47 uur
Hallo, op hoeveel pixels moet in mijn camera instellen voor een mooie foto? Ik heb ook een filpje gemaakt en op de pc gezet en vond deze ronduit slecht, veel blokjes, wat kan ik hier aan doen????
Gepost op 04/06/07 om 20:28 uur
@Chey91,

Dat je mms-jes gelijk op je mobiel kan bekijken, weet ik zo niet.. Als je wil dat je smsjes naar de telefoon wilt, en dat automatisch, moet je er gewoon niks aan doen. Na een aantal smsjes(hoeveel weet ik niet precies, bij mij iig rond de 8 a 10) zit je sim-kaart vol en gaan ze automatisch naar je telefoon.

@bellelotte,

Ga gewoon naar de video instellingen voor een filmpje, zelfde geld voor je camera met foto's en zet de resolutie zo hoog mogelijk (filmpje: 352 x 288 en foto's: 1280 x 1024 ) Verder zo deuidelijk mogelijk zetten, zoals superfijn etc.
Hopelijk heb ik jullie hiermee genoeg weten te helpen ;)
Gepost op 08/06/07 om 16:52 uur
Ik heb deze mobiel nu net een paar uur en ben heel blij met de tips die hier allemaal staan, maar ik had nog 1 vraag:
- Hoe kan ik bij het smsen de T9 modus omzetten in een gewone abc modus?

ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd maar tot nu toe is het nog niet gelukt,

Ik heb net mijn mobiel in de computer geplugd maar dan gaat mijn pc hem automatisch opladen is dit schadelijk voor men accu?
ik heb namelijk gehoord dat dan je accu lui word.
Alvast bedankt,

Kussxx
Shannana wijzigde dit bericht op 08/06/07 om 16:52.
Gepost op 08/06/07 om 18:29 uur
Druk op * of op het #, ik weet niet meer precies welke.
Dan kan je switschen tussen ABC, Abc, T9 etc

Gepost op 08/06/07 om 19:12 uur
* ingedrukt houden
Gepost op 10/06/07 om 19:44 uur
ik heb al een halfjaar de d900.. maar sinds een paar dagen werkt mijn telefoonlijst niet meer omdat de melding PIN1 NIET TOEGESTAAN verschijnt. ik heb al bij privacy gekeken, maar daar staat niks aangevinkt. en soms komt er een foutmelding bij smsjes die ik wil verzenden.

heeft iemand een oplossing?

alvast bedankt
Gepost op 12/06/07 om 17:20 uur
Ik ben begonnen met de samsung D500, D600 en nu dus de D900..
Wat een Sh*t telefoon zeg!!
De vorige 2 vond ik helemaal geweldig, dus vandaar nu de keuze voor deze.

Na veelvuldig vragen aan het meisje van Orange of er turks in het woordenboek zit de keus voor de D900 gemaakt.. maar nee hoor geen turks in de hele telefoon te vinden. Niet het grootste probleem zou je denken, maarja voor mij dus wel!

En dan nog erbij te rekenen dat die stomme toets tonen pas na 5 uur puzzelen uit kunnen, de camera niet geweldig is en de menu's erg irritant werken..
Gepost op 12/06/07 om 17:51 uur
ciao
Instellingen - Taal zie ik toch echt Turks staan. (t-mobile versie)

Welke heb jij?
Gepost op 12/06/07 om 17:53 uur
Ik heb Orange, het is alleen geen orange telefoon zoals wel mijn oude D600 was.
Gepost op 12/06/07 om 18:26 uur
@ Gulay

Ga naar een Samsung Service Point, een aantal PhoneHouse winkels heeft zo'n service point, daar kunnen ze een software update uitvoeren, wellicht dat er in de nieuwste softwareversie wel Turks beschikbaar is.
Gepost op 13/06/07 om 00:17 uur
Ik heb sinds 3 mnd een D900.
Een leuk toestel, alleen mijn geheugenkaart wordt niet geaccepteerd.
Op welke manier ik hem ook probeer te openen, er komt de melding 'niet toegestaan'.
Dit gebeurde al eerder, toen was aan/uit een optie.
Nu accepteert ie m niet meer, terwijl hij m wel ziet.
weet iemand een oplossing???
Gepost op 16/06/07 om 12:04 uur
Helleeuj,
iemand vroeg me laatst waar je het beste je D900 kunt bestellen, da's bij hi.nl, 0,00 - 15 in de maand, je hebt dus geen extra kosten, tenzij je voor 10 euro in de maand betaalt, dan heb je gratis internet op je D900, dag na de bestelling nemen ze contact op en dan binnen 24 uur wordt ie perfect bezorgt

Freya.
Gepost op 18/06/07 om 21:02 uur
ciao
Weet iemand of het mogelijk is om een telefoongesprek op te nemen? Tijdens een gesprek lukt het mij niet om de voicerecorder te selecteren.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone