[Samsung D900] ervaringen

Gepost op 03/04/07 om 12:02 uur
@ rooie43

naar mijn weten is het niet mogelijk om deze kleur te veranderen. De enige manier om ze zwart te krijgen is om de tekstweergave op normaal te zetten.
Gepost op 03/04/07 om 12:16 uur
Staat al op normaal,maar nog steeds oranje.
Gepost op 03/04/07 om 12:21 uur
als bij menu -> (5)Berichten -> (5)instellingen -> (1)SMS-berichten -> (2)Ontvangstopties, 'Weergeven als VIVID-berichten' op uit staat, dan weet ik het ook niet meer.
Gepost op 03/04/07 om 12:49 uur
En vivid staat aan,dus die zou uit moeten?
Dan maar oranje want ik vind de optie vivid erg leuk,bedankt vor je moeite
Gepost op 05/04/07 om 18:02 uur
Ik zit er over na te denken om de Samsung D900 te kopen.
maar ik had nog een vraag over deze telefoon.
kun je tijdens het muziek luisteren ook andere dingen doen.. zoals foto´s maken, smsjes sturen, afbeeldingen bekijken, telefoonboek etc.?
Gepost op 05/04/07 om 18:05 uur
Tijdens het muziek luisteren is het mogelijk om de standaard dingen te doen zoals smsen, spelletjes en andere dingen.
De muziek stopt alleen tijdens het maken van een foto of het bekijken van een afbeelding.
Gepost op 06/04/07 om 10:28 uur
Ik heb mijn D900 nu een paar maanden en heb sinds vorige week een geheugenkaart erbij gekocht. Nu wil het probleem dat de batterijduur zeer drastisch afneemt als ik mijn geheugenkaartje in de D900 heb zitten. Ookal gebruik ik het kaartje helemaal niet (filmpjes en muziek) dan nog kan ik maximaal 10uur mijn telefoon aan hebben. Normaal gesproken (zonder kaartje) is dit bijna 10x zo lang...
Gepost op 06/04/07 om 12:40 uur
@Ojjorz,

Balen maat! Misschien dat iemand hier een idee heeft wat dit kan zijn, anders naar de winkel want dit is niet bepaald normaal..
Zelf heb ik ook een geheugenkaart, en ik denk dat als ik er niks mee doe hij wel een paar daagjes aanblijft...

Stijn
Gepost op 06/04/07 om 18:03 uur
maandag opgeladen nu nog 1 streepje,heb ook geheugenkaart maar 512MB,doe heel veel met BT.
Gepost op 06/04/07 om 18:25 uur
ciao
Maandag opgeladen...hoelang heb je er ongeveer mee gebeld?
De accu van mijn D900 is ook niet erg sterk, ook deze is net als bij mijn andere gebruikte Samsungs zeer zwak. Ik ga van de week ook maar even terug naar de shop.
Gepost op 07/04/07 om 10:44 uur
weinig mee gebeld,ik heb de blauwe KPN/HI versie met de laatste software.
Gepost op 07/04/07 om 11:28 uur
@rooie: welke versie heb je?
En heb je de bluetoothheadset snel ontvangen of heb je hem niet gratis
via de Samsungsite besteld?
Gepost op 07/04/07 om 11:37 uur
2 weken geleden besteld via de site,maar er staat bij:kan 2 tot max. 8 weken duren.
Gepost op 07/04/07 om 11:42 uur
blabla
@ flipmode:

Als je de adapter op 'lock' zet dan zet je de geheugenkaart op schrijfbeveiliging.

@ Ojjorz:

Hoe groot is de geheugenkaart die je in het toestel hebt zitten? Het lijkt op een kortsluiting ergens in het geheugenkaartgedeelte (hetzij op de geheugenkaart, hetzij in de telefoon).

@ rooie:

Als je na 4 dagen met intensief BT gebruik nog één balkje bereik over hebt, dan is er niets aan de hand. Voor Samsungs doen vind ik dat nog best lang zelfs.
Gepost op 07/04/07 om 11:50 uur
Dat weet ik ook wel blabla
Gepost op 07/04/07 om 12:17 uur
Een Sandisk van 1 GB, dezelfde vraag en user staat namelijk
op tweakers :p

Gepost op 07/04/07 om 19:18 uur
Ik heb een filpje op mijn telefoon staan (op geheugenkaart). Hier zijn de specificaties volgens het bijgeleverde Samsung programma:
Naam: SO6E01
Codecnaam: Mpeg4
Resolutie: 320x240
Gem bit snelheid: 707 Kbps
Beeldsnelheid: 25.0 fps
Grootte: 127 MB

In het Samsung programma wordt dit herkent en afgespeeld, maar op mijn telefoon krijg ik de melding "Niet ondersteunende bestandsindeling". Wie kan mij helpen, wat doe ik fout?

Gepost op 07/04/07 om 19:46 uur
...en hoe kan ik mijn fimpje op pauze zetten, andere dingen doen en dan weer verder kijken...nu valt ie na een bep. periode uit en moet je opnieuw beginnen.
...en hoe kan ik tussen muziek door sms-en?
...en hoe kan ik shuffelen in mijn geheugenkaart, nu kan je voor zover ik het weet alleen shuffelen in je playlist van 30 nummers, maar ik wil shuffelen tussen alle nummers op mijn GK. Zou toch raar zijn dat je maar in 1 playlist kan shuffelen. Beetje weinig muziek variatie. Dank voor evt. reacties.
Gepost op 08/04/07 om 17:40 uur
@panasonic: inderdaad!

Het gaat dus om een Sandisk 1GB geheugenkaartje. Zat ook al te denken aan een kortsluiting, dus heb nu het kaartje aan een vriend meegegeven met ook een D900. Als hij het zelfde probleem heeft mag ik hem van the Phonehouse komen ruilen, maar ik betwijfel of dat helpt!
Gepost op 13/04/07 om 17:14 uur

Ik vroeg me af of je de verzonden berichten ook gewoon automatisch in je postvak uit kan krijgen, want ik krijg ze wel in verzonden berichten, maar dan moet ik steeds de extra optie verzenden en opslaan selecteren.

Weet iemand raad?

Alvast bedankt

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone