Zou het handig zijn om hier op deze pagina bij elke provider te vermelden op welke manieren je je beltegoed op kan vragen. VF bijv *101# (prepaid) en 1200 bij abo, en via myvodafone.nl T-mobile 1202 bij abo etc
|
Telfort *100#
Wil dat ook weten van Simyo, gewoon via je toestel, weet iemand dit?
|
bij orange 1244 dacht ik
|
Orange 1244,Ging ook op een anderen manier..ff vergeten! zou het straks evve bekijken met mijn OUDE orange (prepaid) kaart!
|
Bij Orange prepaid kun je ook 1300 bellen, je krijgt dan een sms terug, met de hoogte van je beltegoed. Bedoeld, om beltegoed in het buitenland op te vragen, maar werkt ook in NL.
Andere prepaids : KPN/Hi : *101# ; T-Mobile : 1344.
|
Die van Truus-Mobiel ligt in iedergeval in de klins met zich zelf, want er klopt zowel op 1202 als op de website niks van.
|
Bij kpn en Hi pre-paid werkt '*106#' ook (nog steeds). Dit commando was oorspronkelijk bedoeld om de vervaldatum van je beltegoed in je display te laten zien.
Bij simyo (schijnt) '1244' nu ook te werken mits je 'Mobiel opwaarderen' op je persoonlijke pagina hebt geactiveerd. Bij mij is het al enige tijd geactiveerd maar ik hoor iedere keer de 'meest onsympatieke vrouwenstem ' die ik ooit bij een provider gehoord heb, en die mij zegt dat ik deze optie nog moet activeren.
Bij kpn en Hi abonnementen is het '1200', gevolgd door nog enkele stappen.
Bij Telfort (prepaid) is het '1244'.
Bij UPC Mobile is het '1244'.
Bij AH Mobiel is het '1244' of '*100#' (AH Mobiel werkt op het Telfort netwerk)
Bij Tele2Mobiel is het '12441'.
Ik meen me overigens te herinneren dat '1244' het Europese standaard nummer is of zou worden voor het opvragen van (prepaid) beltegoeden?
|
Van SIMYO is ook 1244 en dan optie 2
|
@ Mr Mobile
1244 is een door de Opta vast gesteld nummer voor het opvragen van het beltegoed. Daarnaast zijn er nog een aantal 'vaste' nummers voor bepaalde diensten. Zo is 1200 het standaard nummer van de klantenservice, 118 van de nummerinformatie.
|
747 kun je ook gebruiken voor orange rekening info
|
Bij mij werkt, na het corrigeren ('porteren') van mijn ex-easyMobile nummer naar mijn Persoonlijke Pagina, '1244, optie 2' nu ook. Ook de stem lijkt opeens veel vriendelijker .
Een verschil tussen deze en andere '1244-en' is echter dat de informatie bij simyo (slechts) enkele malen per dag wordt bijgewerkt, en dus (iets) kan afwijken van je werkelijke tegoed op het moment van bellen.
|
Zie hier
|
Kan Debitel niet toegevoegd worden?
|
Van Debitel weet ik de nummers niet, op hun site zie ik die zo ook niet terug...
|
@roland: yep dit bedoel ik. Is toch wel overzichtelijk zo 
Mag ik toch nog een opmerking maken Kan je er bij Orange prepaid, bij 1300 erbij zetten dat het ook in het buitenland werkt.
|
@ciao: Done.
Weet iemand de nummers van Debitel prepaid??
|
Ik dacht dat Debitel prepaid ook via 1244 werkt. Maar ik weet het niet meer zeker.
|
http://www.mobilogie.com/Abonnement/CodesGSM.html
|
@Roland Aanvullingen:
- Orange abonnement : ook 'Telefoon 1244'
- KPN prepaid : ook 'Telefoon 1244' - Hi prepaid : ook 'Telefoon 1244' - T-Mobile prepaid : ook 'Telefoon 1244' ('1344' resulteert in sms-je)
- simyo : ook www.simyo.nl, 'persoonlijke pagina' * - UPC Mobile : ook www.upc.nl **, 'My Mobile' *
* = inclusief gespecificeerd verbruiksoverzicht ** = of www.upc-mobile.nl
|
@Mr Mobile > allen toegevoegd
|