[hi.nl] Nu ook studentenkorting bij Hi

Dit topic is gesloten
Gepost op 04/09/06 om 10:27 uur
Na Orange heeft Hi nu ook studentenkorting geintroduceerd.

Je krijgt 20% korting op je maandbedrag. Ook wel grappig: rekening wordt ongeveer een week na de stufi afgeschreven (slim van ze, weten ze zeker dat ze hun geld krijgen).

Aanbiedingen gelden ook icm de scherpe 1-jaarsprijzen, en je hebt nooit aansluitkosten. Ze hebben alleen nog niet zo heel veel toestellen om uit te kiezen.

http://www.hi.nl/studenten
Gepost op 04/09/06 om 11:18 uur
zijn deze telefoons ge locked?
Gepost op 04/09/06 om 12:08 uur
en ook hier definieren ze de student aan het hebben van een ov jaarkaart
Gepost op 04/09/06 om 12:13 uur
ciao
Hhaha ja. Telfort kan er ook wat van:

Quote:
En oh ja, het Telfort Studentenabonnement is er voor iedereen die zich student mag noemen.
Wij verstaan daaronder: in het bezit van een OV-studentenjaarkaart en niet ouder dan 27 jaar.

Waarom zou iedere student een OV moeten hebben?
Je bent immers niet verplicht een OV te nemen aangezien het een lening is.

Ik zou als je interesse hebt in de Hi/Orange/Telfort actie gewoon vragen of een bewijs van inschrijving ook genoeg is
Gepost op 04/09/06 om 14:00 uur
Geld dit alleen voor bestellingen via het internet of kan je deze studentenkorting ook gewoon in de winkel krijgen?
Gepost op 04/09/06 om 14:50 uur
Ben ik ook benieuwd naar, of het alleen bij Hi.nl is of bij alle shops. En waarom zou je als student zijnde geen OV aanvragen als ik vragen mag?
Gepost op 04/09/06 om 15:52 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Verplaatst naar HI.nl
Gepost op 04/09/06 om 15:56 uur
geld dit alleen bij nieuwe abo's want mijn zus heeft er net een aangesloten
Gepost op 04/09/06 om 16:01 uur
Die prijs bij de Nokia 6230i klopt niet: i.c.m € 25,- voor 16,-. Dat is meer dan 20%! Zie ik iets over het hoofd (extra actie) of had er 20,- moeten staan?
Gepost op 04/09/06 om 16:41 uur
Op zich wel aardige actie, maar volgens de actievoorwaarden kun je dan geen gebruik maken van de reguliere netwerkacties.

Vermoed niet dat bestaande abonnementen deze actie kunnen gebruiken; via Q&A blijkt dat je je OV-kaart aan de koerier moet tonen bij aflevering (meteen de vraag beantwoord dat de korting alleen maar op hi.nl geldt).
Gepost op 04/09/06 om 18:48 uur
Jammer, was al van plan eentje te gaan vervalsen ... Kan je niet gewoon zeggen dat je er geen thuis hebt liggen? Bij Orange kan je trouwens wel gebruik maken van de normale acties bovenop de studenten actie.
Gepost op 04/09/06 om 21:33 uur
http://www.peetswinkeltje.nl
Ik ben in de 40 en studeer ook weer, een OV kaart heb ik niet
Gepost op 12/12/07 om 21:10 uur
In de Hi-shop kan je je Hi Abonnement kosteloos en zonder verlenging laten omzetten naar een Hi Studentenabonnement. (Wellicht ook in de Primafoon) Met OV kaart natuurlijk.

Kon deze info niet terugvinden op het forum, daarom wel nuttige tip.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN