Bellen vanuit Engeland naar Nederland

Gepost op 13/09/06 om 11:48 uur
Ik ga binnenkort voor een aantal maanden naar Engeland. Nu wil ik graag mijn vriendin in Nederland bellen. Ik heb veel gegoogled maar kan niet echt uitvinden wat nu het voordeligst is. Heeft iemand ervaring met bellen vanuit Engeland naar Nederland? Of heeft iemand suggesties hoe voordelig te bellen. Alvast bedankt.
Gepost op 13/09/06 om 11:52 uur
123456
Kijk eens hier.
Gepost op 13/09/06 om 13:25 uur
Carphone Warehouse (=The Phone House) heeft een MVNO in Engeland waarbij je goedkoop internationaal kan bellen. Misschien een idee?

edit : directe link
Gepost op 13/09/06 om 16:01 uur
ik ben ok naar Engeland gweest, en ik heb een vodafone sim only kaart gejicht.. Vodafone heeft de voordeligste sms/bel tarieven. En je kan makkelijk top-uppen ( zo heet dat als je bel tegoed erbij op wilt zetten). Je krijgt hiervoor een pasje, en deze kan je in bijna alle winkels door een kaartlezen halen, 5 pundjes betalen en je kan weer een paar uurtjes bellen.!
Succes ermee!
Gepost op 13/09/06 om 19:44 uur
http://netblade.nl
Mobile World is een goede speler zoals hierboven al vermeld 8pence per minuut voor bellen naar fixed lines in NL.
Ik gebruik het daar ook erg veel.
Ook is het voordelig om te bellen naar UK nummers, dus voor mij was het met zowel nationaal als internationale gesprekken enorm voordelig.
Mobiel NL is 20pence, en zowel vast als mobiel uk is 15pence geloof ik.

Succes
Gepost op 13/09/06 om 20:04 uur
speciale constructie met 2 Nederlandse vodafone prepaid sims:

A) 1 NL Vodafone sim in Nederland die belt (met 3 betalen = 60 halen activated)
B) 1 NL vodafone sim met passport activated die gesprekken in UK ontvangt.

Kosten voor een gesprek tot 60 minuten:
A betaalt eerste 3 minuten a 3 x 0.29 = 87 cent
B betaalt 99 cent voor ontvangen gesprek

Samen ben je dan nog geen 2 euro (1,86) kwijt voor een gesprek van een uur.
Zowel roamende NL kaartje in engeland als NL kaart in NL kan je vanaf overal met internetbankieren opwarderen.
Gepost op 21/09/06 om 19:58 uur
Geblokkeerd
Maar geld 60 halen 3 betalen ook in de UK ( en de rest van de vodafone buitenlanden )?
Gepost op 21/09/06 om 20:40 uur
geldt niet in t buitenland maar wel in nederland.
Dus degene die in NL zit, die moet bellen naar degene die in het buitenland zit.
Gepost op 27/09/07 om 18:31 uur
Wij wonen al een tijdje in Engeland. Het is mij uit je vraag niet duidelijk of je vnl mobiel naar Nederland (en/of mobiel) wilt gaan bellen. De meeste antwoorden gaan over mobiel teleoneren. Wij gebruiken altijd ons vaste toestel en hebben ons aangemeld bij TELESTUNT: je belt dan altijd voor 1/2 penny per minuut (naar een vast toestel in Nederland)
Groet en succes vanuit Birmingham
Gepost op 27/09/07 om 21:43 uur
ik zie dat het zelfs 79ct is bij vodafone (passport). De 3=60 optie kan ik niet vinden
Gepost op 27/09/07 om 23:04 uur
klopt, passport starttarief is onlangs verlaagd naar 79 cent

en 3=60 is een van de prepaid blox (gratis)
http://www.vodafone.nl/prive/prepaid/vodafone_blox

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone