Betalen met Beltegoed

Gepost op 20/09/06 om 10:32 uur
Hoe zit het met een besteding van het beltegoed van KPN Mobiel of Vodafone? Wat zijn hiermee de mogelijkheden?

Van KPN Mobiel plus, Orange, T-Mobile flex gaan 09..nummers uit de bundel, maar bij KPN Mobiel niet.
Gepost op 20/09/06 om 11:04 uur
Moderator
http://www.telecomvergelijker.nl
@bert: Als 090x niet uit de bundel gaat, kun je er alleen mee bellen / sms /mms-en /etc en dus niet gebruiken om mee te betalen.
Gepost op 20/09/06 om 14:17 uur
Quote:
ideal telepay bestaat niet. Telepay wel, maar onduidelijk is bij welke winkels je kunt betalen, en hoeveel bellen per minuut je kost en -belangrijker- oplevert. Uitbetalen kost ook nog eens 10% administratiekosten.

uit hun faq:

Quote:
Ik heb mijn Telepay Wallet gevuld door middel van telefonisch opwaarderen. Kan ik dit bedrag op mijn bank- of girorekening laten storten?
Nee, alleen geld dat via iDEAL in de Walllet is gestort kan, onder voorwaarden, worden teruggestort (zie de vraag/antwoord hierboven).

Gepost op 20/09/06 om 17:22 uur
Is iemand bekend met Telepay Wallet? en waar kun je met die betalen??

Ben benieuwd.

Gepost op 20/09/06 om 17:59 uur
Wat dacht je van Google?
Gepost op 20/09/06 om 18:11 uur
is google bekend met ........
Gepost op 21/09/06 om 07:59 uur
http://www.telecomvergelijker.nl/user/654
Telepay Wallet kan geen geld naar je rekening storten wat via een telefoonnummer binnengekomen is. Vlieger gaat dus niet op.
Op zich wel een interessant topic. Heb hier ook nog een Orange kaartje liggen met 200 euro erop. Ben paar maanden terug al aan het zoeken geweest naar online afrekenopties, maar dat ging niet echt op.
Gepost op 21/09/06 om 08:16 uur
Ik heb zelf met mn orange beltegoed zitten blackjacken op telecazino.com, moet je ook betalen via telepay wallet, en je kan het laten uitbetalen, heb zo nog 100 euro op mn rekening bijgeschreven gekregen
Gepost op 21/09/06 om 08:17 uur
Hoe kun je "een orange kaartje hebben liggen met € 200 tegoed". Wanneer het abonnement is verlopen, dan ben je het tegoed toch kwijt?
Gepost op 09/10/06 om 21:32 uur
Naar aanleiding van dit topic heb ik met mijn Orange Abonnement (Free 12,50) geprobeerd een bestelling te plaatsen via http://www.stichting-jippy.nl/

Daar moet worden gebeld naar 0909-1100400.

Ik krijg echter de melding: "Deze dienst is tijdelijk uitgezet. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met klantenservice".

Het is mij niet duidelijk wie deze dienst nu tijdelijk heeft uitgezet, maar volgens Orange staat het nummer niet op een geblokkeerde lijst.

Iemand enig idee?
Gepost op 09/10/06 om 22:52 uur
http://www.peetswinkeltje.nl
Beltonen en emoticons lukt wel weer met orange op een 0909 nummer
Gepost op 10/10/06 om 08:43 uur
123456
Waarschijnlijk lukt het niet omdat de betaling via een Mollie-account loopt. Orange doet wel vaker moeilijk wanneer het gaat om goederen of diensten betalen via beltegoed. Hierover (blijven) klagen bij Orange is dan de enige oplossing.
Gepost op 10/10/06 om 10:04 uur
The_SMAP
Wat zou er mis moeten zijn met een Mollie-account?
De mijne doet het nog altijd prima, en betaalt (zeer) netjes uit . Heb hierbij nog nooit problemen/last van Orange ondervonden.....
Gepost op 10/10/06 om 12:25 uur
@ Jeffrey

Het kan zijn dat doorOrange het bellen naar 090X nummers is uitgezet. Dit gebeurt wel vaker, an dat kunnen ze als je belt omzetten.
Gepost op 10/10/06 om 14:46 uur
123456
Quote:
@The_SMAP: Wat zou er mis moeten zijn met een Mollie-account?

Met Mollie is niks mis, maar met de combinatie Orange en 0900/0909-koopnummers soms wel ...
Gepost op 10/10/06 om 17:35 uur
Blijft vreemd. Vandaag nogmaals geprobeerd, weer dezelfde melding.

Vervolgens ook weer contact gezocht met Orange, maar ik zou het gewoon moeten kunnen bellen met mijn abonnement. Alleen met sommige prepaid-aansluitingen zou deze blokkade erop zitten volgens de medewerkers.

Het verwarrende is dat bij de boodschap alleen wordt gezegd "de klantenservice". Niet duidelijk is dan of dit de Orange klantenservice is of de klantenservice van Jippy, maar ik denk het eerste.

Kunnen jullie dat nummer wel bellen?
Gepost op 10/10/06 om 18:20 uur
Moderator
http://www.telecomvergelijker.nl
Hier werkt het nummer ook niet... Terwijl genoeg andere 090x nummers het wel doen. Dat nummer is dus geblokkeerd, als je even doorvraagt bij de KS van Orange zullen ze dat ook kunnen zien. Niet alle medewerkers zijn van deze blokkade op de hoogte...
Roland wijzigde dit bericht op 10/10/06 om 18:20.
Gepost op 13/10/06 om 10:26 uur
Na twee weken ben ik dan eindelijk teruggebeld door Orange. Het nummer 0909-1100400 wordt geblokkeerd door Orange en ze willen/kunnen het niet deblokkeren omdat het door hogerhand is opgelegd.

Ik wilde het gebruiken voor m'n site voor donatie doeleinden, maar dat gaat dus niet lukken voor Orange klanten. Nog een paar maandjes uitzitten en dan ben ik eindelijk verlost van orange...

Kortom: Orange blokt de nummers.
Gepost op 13/10/06 om 10:43 uur
je kan dus niet eens zelf bepalen waar je naar belt...
Gepost op 13/10/06 om 11:10 uur
zoals Superman vroeger zei "this is a job for de consumenten bond" oid.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone