[bestelmaar.nl] incasso bureau inschakelen?

Dit topic is gesloten
Gepost op 23/09/06 om 13:09 uur
Na vele positief verlopen bestellingen bij Bestelmaar de afgelopen 5 jaar, ontdekte ik een week of 2 geleden dat mijn laatste cashback reeds in Augustus uitbetaald had moeten zijn. Ik ben toen eens in mijn administratie gedoken, en kwam er achter dat ook de cashback van vorig jaar nooit uitbetaald is!

Ik heb vervolgens een betalingsherinnering van beide facturen gemaild. Geen reactie. Vervolgens met een medewerker gesproken die alles zou uitzoeken. Wederom geen reactie meer. Gezien de slechte bereikbaarheid van het telefoonnummer in de dagen daarop heb ik Bestelmaar niet meer te pakken gekregen. Nog maar een mailtje gestuurd. Weer geen reactie. Ik heb vervolgens begin deze week een in gebreke stelling gefaxed, met het verzoek om de 2 bedragen binnen 8 dagen over te maken.

Mocht ik mijn geld begin volgende week niet hebben, zal ik dus een incasso bureau moeten inschakelen (het gaat om bijna 900 euro). Erg jammer, ik was altijd zeer te spreken over Bestelmaar en heb dit nog nooit met een shop meegemaakt. Iemand nog tips hoe ik dit het best kan aanpakken?

Modbreak:
Topic closed.
Hier loopt al een topic over bestelmaar.
ÜberVAU wijzigde dit bericht op 23/09/06 om 13:09.
Gepost op 23/09/06 om 14:01 uur
als je in de buurt woont van Ijsselstein zou je ook eens naar binnen kunnen lopen en dan je verhaal halen. (zeker als er meer mensen bij staan) Heb dit zelf bij belnu.nl gedaan. werkte goed kan ik je zeggen
Gepost op 23/09/06 om 14:32 uur
Bestelmaar is helaas van "een zekerheidje" afgegeleden naar onbetrouwbaar qua cashbacks en dat is jammer.

Je verhaal past heel goed in deze discussie over dit onderwerp.

Shopsurvey natuurlijk altijd invullen
Gepost op 23/09/06 om 14:41 uur
Moderator
http://www.homeseller.de/14712/
TOpic closed. Dubbel topic.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone