Ik ben al een paar dagen bezig om het 1 en ander goed op een rijtje te zetten maar ik loop iedere keer vast wat het voordeligst is. Dit is wat ik wil. Een (bijna) gratis Samsung X820 en een lekker goedkope abo voor 1 jaar. Volgens TV is het volgende abo het voordeligst:
Telfort 100 + 50 en Samsung X820 met bijbetaling van 30 Euro > Totaal: 210 Euro
(die 50 minuten bonus zijn elke dag voor in de daluren te gebruiken toch?)
Op de KPN site biedt met voor 30 Euro meer een KPN Mobiel 25 aan voor 20 Euro per maand en de Samsung X820 gratis. Totaal: 240 Euro
Wat is hier relatief het goedkoopst gekeken naar het abo en de belminuten die hier men bijkrijgt?
Kijk even op de site's van de betreffende providers hoeveel belminuten/smsjes in je bundel zitten, en maak dan een afweging wat het best aansluit bij je belgedrag.
Ik heb op dit moment een Bel & SMS Tegoed 35 van Vodafone dus. ik heb eigenlijk die minuten niet nodig. Alleen die extra bonus minuten elke avond zullen wel van pas komen. Het gaat mij meer om de telefoon!
Persoonlijk zou ik toch liever kpn mobiel nemen.. De bonusminuten zijn voor zo ver ik weet alleen geldig 's avonds en in het weekend naar vast en telfort nummers... Daarnaast kan je je kpn mobiel bundel mooi sparen en bijvoorbeeld gebruiken als je op vakantie gaat of voor datagebruik..