Vorig jaar december voor de derde keer bij orange een abonnement genomen ,ik was gewend en tevreden met iedere keer een extra abo voor weinig, bel te goed opsparen en in de vakanties van uit het buitenland bellen en wat ik over hield over zetten naar prepaid

maar gezien de goede dekking die ik thuis had en alles uit een bundel vond ik het deze keer verleidelijk om helemaal over te stappen naar orange;). In april ben ik verhuisd en toen kwam ik er achter dat ik thuis geen dekking had L vervelend want ik zat er nog 1,5 jaar aan vast.. Kantenservice gebeld en, ja binnen niet maar buiten wel, was hun antwoord, heef u wel eens geprobeerd om de telefoon uit te schakelen? En bla ,bla, bla,

ik kwam niet veel verder . Vandaag ben ik naar een orange shop geweest, ik had besloten om te proberen een regeling te treffen om mijn abo af te kopen, de verkoper (zeer vriendelijk) moest nog even telefonisch overleggen, onder tussen kon die zien op zijn scherm dat die locatie een vlek had ( dus je hoef ze niets te vertellen het is bij hun bekend waar wel en waar geen dekking is) hij vond het niet verstandig wand dan was ik geld kwijt en ik had gelijk niks meer ook al hoef de ik maar de helft van het resterende jaar te betelen.
Eigenlijk kost het mij die 2 jaar maar 50 euro, want ik kreeg een cash-deal van 500 euro toen

ik vind het alleen jammer dat ik mijn nummer na 5 jaar kwijtraak, maar zo veel geld vind ik het ook niet waard.Ik heb nu een simyo besteld ook met een mooie nummer, en als die me niet bevalt dan maar een kpn, die hebben ook alles uit een bundel, een hier weet ik zeker goede dekking
espines wijzigde dit bericht op 23/12/05 om 01:50.