Natuurlijk mag je van mij commentaar of kritiek hebben op Orange, Vodafone, T Mobile, O2 of KPN. Grappig dat iemand zoveel informatie uit twee zinnen kan halen

Maar deze discussie is zo oud als de mobiele telefonie zelf. De kwaliteit van een netwerk is een redelijk persoonlijke emotie. Maar een compleet netwerk dissen omdat je geen bereik hebt op een bepaalde locatie..... Dus merk ik slechts op dat ik naar verluid, het beste netwerk dat we in Nederland schijnen te hebben in mijn GSM heb zitten, maar geen of slecht bereik heb in gebieden waar respectievelijk dik 150 duizend en ca. 50 duizend mensen wonen. En zo zijn er ongetwijfeld nog diverse plaatsen. Dus wat zegt dit over een netwerk......... Uit onderzoek is gebleken dat het verschil tussen het beste en het slechtste netwerk slechts 0,2 procent is. Het is dus wijsheid om in je directe omgeving na te gaan of en welk netwerk de beste resultaten geeft. Misschien bedoelde ik dit wel

En eigenlijk is het best wel een beetje niet zo slim om een langlopende verplichting aan te gaan met een netwerk zonder dit eerst uitgezocht te hebben.