[belcompany.nl] Oktoberfeest van Belcompany/Telfort?

Gepost op 04/10/06 om 12:53 uur
Hallo allemaal,

net lid en nu al een (toch wel belangrijke) vraag :

vorig jaar heb ik in oktober via Belcompany een Telfort abonnement gehaald, waarbij vele telefoons (ook smartphones e.d.) voor belachelijk lage prijzen werden aangeboden met een 1 jarig abonnement (ik had bijv. de Qtek S100 destijds met een abonnementje van 16 euro *eigenlijk 26 euro per maand, maar je kreeg ook nog eens 10 maanden 10 euro korting op je abo* met een 1-jarig abo gehaald voor 80 euro).

Nou vroeg ik me af : heeft iemand enig idee of er dit jaar een vergelijkbare actie van Belcompany/ Telfort komt, aangezien mijn abo dus bijna afgelopen is en ik op zoek ben naar een goede smartphone met een 1 jarig abonnement.

Alvast bedankt voor de reacties!!Groetjes Cihan

Modbreak:
Geen aanhef/groetjes s.v.p. Lees de Tv Forum richtlijnen.
Plaats je vraag bovendien in het juiste subforum.
ÜberVAU wijzigde dit bericht op 04/10/06 om 12:53.
Gepost op 04/10/06 om 13:19 uur
Nope ze hebben nu wel een actie met Telfort maar dat is 6 maanden 50% korting.

Dus lang niet zo goed als voorheen...maar ja wat wil je met verdwijnende subsidies
Gepost op 04/10/06 om 13:19 uur
Moderator
http://www.homeseller.de/14712/
Verplaatst naar het forum van Belcompany.nl
Gepost op 04/10/06 om 13:24 uur
Moderator
Log eens in op de site van Telfort en kijk eens wat voor een verlengingsaanbiedingen er mogelijk zijn. Je zit al in de periode dat je mag verlengen. (en heb je nog niet opgezegd dan ben je al te laat daarmee in verband met je opzegtermijn van 3 maanden). Verlengen kan dus voordeliger zijn aangezien je nu toch al verplicht ca. 2 maanden extra moet gaan betalen.

De Qtek S200 is een leuk alternatief voor de S100 vooral in combinatie met Telfort breedband EDGE wat de S100 niet ondersteunt, maar de S200 wel.
Gepost op 04/10/06 om 13:28 uur
Nee het opzeggen heb ik al wel gedaan gelukkig, maar vroeg me dus of er dit jaar ook zulke acties komen, aangezien ik eigenlijk de Mitac Mio a701 wilde halen met een 1 jarig abonnementje...
Gepost op 04/10/06 om 17:29 uur
Het valt me overigens wel op dat er (bijna) geen goede aanbiedingen zijn met abonnementen + mobiele telefoon. Ben ook al een tijdje aan het rondkijken voor een 1 jarig abonnement + telefoon, maar ben nog niks leuks tegen gekomen.
Gepost op 04/10/06 om 19:05 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Ben ik niet met je eens ronnie, bij telfort 25 1jr zijn best veel leuke toestellen gratis, bij telfort zelf maar ook in diverse onlineshops
Kijk anders ook ff in deze thread

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone