Ik heb de N73 ook en inderdaad heeft dit toestel automatische toetsenblok, alleen MET code.
Hoef je geen applicatie voor te zoeken hoor.. Doet hij standaard al!
De andere automatische blokkering (met code) waarover gesproken werd is:
Instrumenten -> Instellingen -> Beveiliging -> Telefoon en Sim -> Periode autom. blok. Hier kun je instellen na hoeveel minuten de telefoon automatisch vergrendeld wordt, en weer geunlocked kan worden met de Blokkeringscode (standaard 12345).
Als je geen code wilt zul je inderdaad van bijv. bovenstaande applicatie gebruik moeten maken. Het is jammer dat dit er bij Nokia Symbian telefoons niet meer standaard in zit.
Ik heb al zoveel klanten gehad in de winkel die redelijk pissed langskomen met deze vraag. Waarom zou je er toetsblokkering uit halen??? Helemaal geen verstandig zet van Nokia.
Uhm, volgens de handleiding moet je contact opnemen met je leverancier, maar ik zou gewoon even langs een Nokia Service Punt gaan, of via de software updater de firmware op je telefoon herstellen/resetten.
Er werd mij verteld dat je een software kan downloade om de automatische toetsenblokkering op een N73 te activeren..
Iemand enig idee waar of hoe ???????