[gsmeasy.nl] Probleem Hi20 sim only 2 jaar

Gepost op 27/11/06 om 20:35 uur
Ik heb vorig jaar een 2-jarig HI-20 sim-only afgesloten. Blijkt dat na een jaar dit contact is omgezet in een normaal HI-20 abonnement voor het volledige maandbedrag.

GSM-easy meerdere malen gemaild, om te vragen om te bemiddelen richting KPN, echter nooit wat vernomen.

Wat kan ik het beste doen, contract is opgemaakt door GSM easy, provider KPN.

Omdat GSM-easy bemiddeld heeft in deze lijkt het me zinvol om deze in gebreke te stellen.

Gaarne advies!

Modbreak:
"Oplichting" is een vrij ernstige beschuldiging. Wij hebben er dan ok de voorkeur voor dat deze term niet wordt gebruikt, tenzij onomstotelijk oplichting is bewezen. Ik heb de topictitel aangepast. Zie ook de Tv Forum richtlijnen
Pinokkio wijzigde dit bericht op 27/11/06 om 20:35.
Gepost op 27/11/06 om 20:55 uur
Ik zou KPN om een contract vragen, waaruit dit blijkt. En als je zelf nog een contract hebt dan sta je denk ik redelijk sterk. En gsmeasy staat wel bekend om een goede service, dus oplichten is overdreven.
Gepost op 27/11/06 om 20:58 uur
zeker het omzetten van een contract van sim only naar gewoon is iets waar een shop altijd buiten staat, maar wat geeft KPN van reden?
Gepost op 27/11/06 om 21:00 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Als je een contract hebt waar 2 jaar HI 20 simonly op staat, heb je wel een zaak. Dit moet je met KPN gemakkelijk kunnen oplossen.
Gepost op 28/11/06 om 17:42 uur
Het contract welke ik heb ondertekend is voor 2 jaar, dit bevestigd gsmeasy ook. Kpn stelt echter dat er sprake is van één jaar.

Aanspreekpartner in deze is niet kpn echter gsm easy.
Deze reageren echter niet meer op de mail. ik zal ze binnenkort maar in gebreke stellen.

Als ze meelezen (vaak wel) is gsmeasy ook vrij om hierop te reageren.
Gepost op 28/11/06 om 19:01 uur
@G@itP: feit blijft dat dan alsnog KPN je aanspreekpartner is. Jij beweert dat je een contract hebt voor 2 jaar, KPN beweert van niet. Dan kun je (als je het contract hebt) dit simpelweg aan KPN duidelijk maken dat jij een tweejarig contract hebt en niet een eenjarig contract.
In principe is het zelfs zo dat eerst KPN moet aantonen dat jij een eenjarig abo hebt, maar dan maak je het jezelf een stuk moeilijker dan wanneer jij al je ondertekende contract laat zien aan KPN.
Gepost op 28/11/06 om 19:06 uur
Waarom zeg je het abonnement niet op?
Gepost op 28/11/06 om 19:08 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Quote:
Aanspreekpartner in deze is niet kpn echter gsm easy.



Je hebt een contract met KPN. GSMEASY heeft alleen bemiddeld bij de tot stand koming van de overeenkomst. Zij hebben je een contract voor 2 jaar bezorgd, dit contract (met KPN) is bindend. Neem contact op met KPN.

edit: typo
Pinokkio wijzigde dit bericht op 28/11/06 om 19:08.
Gepost op 28/11/06 om 19:09 uur
Even niet goed opgelet, ik heb al een aantal maanden teveel betaald. Deze moeten natuurlijk wel terugbetaald worden.
Gepost op 28/11/06 om 19:48 uur
Kan met herinneren ('t alweer een heel tijdje terug...) dat bij de eerder Hi Sim-Only's je inderdaad maar 1 jaar korting krijgt bij een 2-jarig contract. Deze info moet door GSMEasy indertijd ook aan jou gegeven zijn.
 
 
 

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN
Internet: 500 MB
300 min/100 sms: €15 per maand
vergelijk (72 aanbiedingen)