Ik heb vorig jaar een 2-jarig HI-20 sim-only afgesloten. Blijkt dat na een jaar dit contact is omgezet in een normaal HI-20 abonnement voor het volledige maandbedrag.
GSM-easy meerdere malen gemaild, om te vragen om te bemiddelen richting KPN, echter nooit wat vernomen.
Wat kan ik het beste doen, contract is opgemaakt door GSM easy, provider KPN.
Omdat GSM-easy bemiddeld heeft in deze lijkt het me zinvol om deze in gebreke te stellen.
Gaarne advies!
Pinokkio wijzigde dit bericht op 27/11/06 om 20:35.
Ik zou KPN om een contract vragen, waaruit dit blijkt. En als je zelf nog een contract hebt dan sta je denk ik redelijk sterk. En gsmeasy staat wel bekend om een goede service, dus oplichten is overdreven.
@G@itP: feit blijft dat dan alsnog KPN je aanspreekpartner is. Jij beweert dat je een contract hebt voor 2 jaar, KPN beweert van niet. Dan kun je (als je het contract hebt) dit simpelweg aan KPN duidelijk maken dat jij een tweejarig contract hebt en niet een eenjarig contract.
In principe is het zelfs zo dat eerst KPN moet aantonen dat jij een eenjarig abo hebt, maar dan maak je het jezelf een stuk moeilijker dan wanneer jij al je ondertekende contract laat zien aan KPN.
Quote: Aanspreekpartner in deze is niet kpn echter gsm easy.
Je hebt een contract met KPN. GSMEASY heeft alleen bemiddeld bij de tot stand koming van de overeenkomst. Zij hebben je een contract voor 2 jaar bezorgd, dit contract (met KPN) is bindend. Neem contact op met KPN.
edit: typo
Pinokkio wijzigde dit bericht op 28/11/06 om 19:08.
Kan met herinneren ('t alweer een heel tijdje terug...) dat bij de eerder Hi Sim-Only's je inderdaad maar 1 jaar korting krijgt bij een 2-jarig contract. Deze info moet door GSMEasy indertijd ook aan jou gegeven zijn.