[T-Mobile] Gemisteoproep sms

Gepost op 05/12/06 om 16:29 uur
vandaag ineens een sms van T-Mobile na een gemist gesprek met nummer, tijd en datum van het gemiste gesprek en de tekst;

"Dit is een gratis sms van T-Mobile, zie www.t-mobile.nl/gemisteoproepsms."

Dit lijkt dus een nieuwe service te zijn. Vreemd genoeg kom je via de link op de duitse t-mobile site uit.

edit; en nu linkt ie wel naar info op de NL site

Quote:
Zo werkt 't
Zodra je een oproep gemist hebt en er geen voicemailbericht is achtergelaten, ontvang je van T-Mobile een gratis sms'je met daarin het nummer van degene die je geprobeerd heeft te bellen. Als de afzender in je adresboek staat, zie je meteen de naam van degene die heeft gebeld. Gemiste Oproep Sms is een gratis dienst van T-Mobile. Elke T-Mobile klant die voicemail heeft ingeschakeld, ontvangt automatisch de gemiste oproep sms-berichten. Voorwaarde is dat het nummer van de beller niet afgeschermd is. Gemiste Oproep Sms is ook in het buitenland beschikbaar en ook daar gratis.

Gepost op 05/12/06 om 16:43 uur
Inderdaad een handige nieuwe dienst. Ik kreeg mijn eerste smsje van deze dienst op 30/11 maarre.... dat zegt eigenlijk weinig over de introductiedatum, want mijn toestel staat eigenlijk bijna nooit uit.
Gepost op 05/12/06 om 17:05 uur
Is er ook zo iets als je géén voicemail hebt maar wel af en toe geen bereik?
Gepost op 06/12/06 om 16:58 uur
Deze dienst geldt ALLEEN als je Voicemail gebruikt. Heb je geen voicemail, dan kan het netwerk namelijk niet registreren door welk nummer je bent gebeld. Nummerweergave bij de beller is dus ook vereist.

Gepost op 06/12/06 om 17:14 uur
dit biedden andere providers zoals Orange toch allang? Of mis ik iets?
Gepost op 06/12/06 om 17:17 uur
Ja dat heeft Orange al een tijd maar het gaat er hier om dat T-mobile het nu ook heeft, dat is toch een goede ontwikkeling.
Ik vind het een handige dienst.

ot: bij Orange krijg je de melding toch ook als je geen voicemail aanhebt of niet?
Gepost op 06/12/06 om 18:44 uur
jammer dat het niet werkt als je voicemail uitstaat. Vind T-mobile overigens erg langzaam met ontwikkelingen op voicemail gebied...
Gepost op 07/12/06 om 09:32 uur
Wat zou jij nog meer voor Voicemail-ontwikkelingen willen zien dan?
Gepost op 07/12/06 om 18:12 uur
Bij Orange krijg je je voicemailberichten in een .wav bestand toegemaild. Ook handig! (Vooral als de simkaart in de kast ligt ;))
Gepost op 11/12/06 om 10:27 uur

Dat is nou een dienst waar ik persoonlijk niet eens op zou zijn gekomen, laat staan dat ik het nuttig vind, haha.

Maar goed, ieder zijn meug.
Gepost op 11/12/06 om 11:27 uur
helemaal lekker werkt deze t-mobile dienst overigens nog niet; kreeg laatst 3 van die berichten achter elkaar terwijl er maar 1 van de dag zelf was en de gsm net een paar uur uit gestaan had. Ook 2 oude van 2/3 dagen eerder terwijl ie ondertussen wel aanstond.
Gepost op 31/12/06 om 13:25 uur
bij de duitse providers (incl. TM Duitsland) werkt het ook met uigeschakelte voicemail, voor abo en prepaid.
Gepost op 31/12/06 om 14:44 uur
Bij Orange krijg je een Smsje..

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN