[2call.nl] Wanneer Levering Toestel?

Dit topic is gesloten
Gepost op 11/12/06 om 17:27 uur
Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst bij 2call.nl > Samsung X820 Silver. Zondag heb ik het geld overgemaakt van ABN naar ABN (real-time dus). Nu staat de orderstatus nog steeds op: wacht op betaling. Is dit normaal? Ik heb al een mailtje gestuurd maar heb nog geen reactie. Moet ik rustig afwachten of moet ik geduld hebben? Er staat levering binnen 1 werkdag, dus ik ben beniuewd. Over het algemeen zijn de recenties van deze shop goed. Dus ik ga er ook deze keer vanuit dat het goed komt.
Gepost op 11/12/06 om 17:50 uur
op zondag wordt er echt geen geld overgemaakt hoor, real time of niet. het zal vandaag (maandag) wel af- cq bijgeschreven worden zodat je morgen de melding krijgt dat hij verstuurd gaat worden.
1 werkdag is wel na ontvangst van betaling.
sterkte met het wachten ;)
Gepost op 11/12/06 om 18:08 uur
Ik kreeg net een mailtje dat morgen bij de betalingscontrole het geld wel bijgeschreven zal zijn. Komt goed dus hoop ik!
Gepost op 11/12/06 om 18:55 uur
@ kokiakova : Gisteren (zondag) geld overgemaakt van Rabo naar Rabo (mijn vriendin wilde shoppen op koopzondag ) en het geld stond direct op haar rekening.

Ben er van overtuigd dat het geld ook al op de rekening van 2call zal staan. Echter zou ik me nog geen zorgen maken. Er is in ieder geval snel gerageerd via email (gebeurt vaak anders bij een webshop).
Gepost op 11/12/06 om 19:22 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Sorry, maar dit gaat nergens over. Dit is geen financieel forum en dat op zondag de betalingsstatus op een website niet wordt aangepast is ook niet echt verrassend.

Topic closed.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone