[2call.nl] Extra betaling snelle levering toestel 2 call!

Gepost op 20/12/06 om 00:04 uur
Hallo,
Ik heb een abonnement bij 2call afgesloten. Normaal gesproken (heb al verschillende abonnementen gehad) krijg je je toestel toegestuurd op het moment dat het contract in orde is.
Ik kreeg een mailtje met de mededeling dat mijn contract in orde is, maar dat ik twee weken op mijn toestel moet wachten. MAAR als ik bereid ben € 15,00 te betalen, sturen ze het toestel meteen op!
Is dit niet een beetje oneerlijk?
Gepost op 20/12/06 om 00:23 uur
Dat is normaal bij 2call. Een vriend van mij wilde een abonnement en ik de nokia N73 Music Edition. Maar zijn abonnement kon pas officeel ergens in februari 2007 ingaan. Aangezien ik ongeduldig ben. Heb ik ook 15 euro extra moeten betalen. Zelf vind ik dat ook raar. Misschien hebben ze dat in het verleden narigheden meegemaakt. Dat ze nu extra kosten voor de service willen.
Gepost op 20/12/06 om 10:24 uur
En het is een mooie manier om extra cash te verdienen...
Gepost op 20/12/06 om 11:45 uur
Dit soort praktijken vind ik (of het nou legaal is of niet) reden hier nooit iets te bestellen!
Gepost op 20/12/06 om 11:48 uur
Dat is gewoon omkoperij, belachelijk.
Gepost op 20/12/06 om 11:50 uur
Zolang het abonnement nog niet geactiveerd is hebben ze risico als ze een toestel opsturen. Vanuit zakelijk oogpunt dus heel goed te begrijpen. Of het fijn is voor de klant is een 2e. Vraag dan een borg oid

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone