[gsmeasy.nl] Bestelling na 24 dagen nog niet geleverd en geen respons bij gsmeasy

Gepost op 04/01/07 om 17:02 uur
Mijn vriendin heeft op 10 dec. een bestelling geplaatst bij gsmeasy voor een verlenging met kado. Nu hebben wij tot op heden nog niet ontvangen. Na 5 werkdagen heeft zij gemailed of het kado nog kwam en hier kwam een reactie op dat hij nog niet binnen was.
Nu een aantal weken later en meerdere onbeantwoorde mails verstuurd nog niets. Volgens mij kan ik het contract gewoon laten ontbinden wegens contractbreuk (ivm niet binnen 30 dagen leveren, nog een paar dagen wachten). Het contract is echter wel door t-mobile goedgekeurd.
Iemand hier ervaring mee, of moet ik een klacht indienen via t-mobile.
Het lijkt me dat ze daar een contract mee hebben aangesloten.

Sietze

Modbreak:
Welkom op het TV-forum Het is niet nodig om je naam onder je post te zetten, die staat er namelijk al boven Zie ook de Tv Forum richtlijnen.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 04/01/07 om 17:02.
Gepost op 04/01/07 om 17:13 uur
Ach, op zich is Gsmeasy gewoon een goeie shop (mijn ervaring). Foutjes kunnen altijd ontstaan, alleen ze moeten netjes opgelost worden. Geef ze eens een belletje (0900-4763279)
Gepost op 04/01/07 om 17:18 uur
Dan moeten ze de telefoon wel opnemen, werk namelijk tussen 11.00 en 16.00 uur en kan het niet maken om dan in de wacht te gaan hangen.
Bedoel ben geen onredelijk mens en heb ze echt wel de kans gegeven, maar zo hoor je niet met klanten om te gaan.

Sietze
Gepost op 04/01/07 om 17:23 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Ontbinden van je contract: kansloos. T-Mobile heeft niets te maken met de randvoorwaarden rond je contract. GSMEASY gaat dit vast oplossen, hoewel ik goed begrijp hoe vervelend dit is
Gepost op 04/01/07 om 17:25 uur
Tja, ik zou het gewoon nogmaals proberen met een telefoontje. Vaak is het zo dat het kado niet in voorraad is en deze dus nog besteld dient te worden en de feestdagen hebben er nog tussen gezeten. Ik begrijp dat dit niet helemaal netjes is van Gsmeasy door jou niet op de hoogte stellen echter ik ben ervan overtuigd dat het helemaal goed gaat komen.
Gepost op 04/01/07 om 17:35 uur
Algemene voorwaarden gsmeasy:
"Indien de maximale levertijd van 30 dagen overschreden is, dient de consument het recht te hebben om de overeenkomst zonder ingebrekke stelling te ontbinden."
en dat is nog een paar dagen, dus lijkt me niet kansloos.

Sietze

Modbreak:
Het is niet nodig je naam onder je post te zetten.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 04/01/07 om 17:35.
Gepost op 04/01/07 om 17:51 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
T-Mobile heeft niet zoveel (zeg maar niets) te maken met de leveringsvoorwaarden van GSMEASY ... maar als je denkt dat het je wel lukt: succes

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone