[Debitel Vodafone] 75min/150sms voor € 0,95/maand op Vodafone netwerk

Gepost op 05/01/07 om 18:06 uur
75 minuten en/of 150 sms voor slechts € 0,95 per maand op basis van tweejarig contract bij Debitel/Kruidvat.
Misschien iets voor prepaidbellers die meer dan 12 euro/jaar opwaarderen.
Gepost op 05/01/07 om 21:41 uur
Hugo Boss
Goede aanbieding! Alleen wat is het tarief voor het gebruik van GPRS en internationaal bellen?

Ik vergelijk dit abonnement met bijvoorbeeld die van mobiel.nl de Debitel Telfort 15€ voor € 2,50 per maand.. Iets minder minuten/sms'jes voor je geld, maar ik meen ergens ooit gelezen te hebben dat het tarief voor GPRS voor debitel Telfort € 1,50 per MB is, maar ik kan het alleen nergens meer vinden. Iemand die dit weet?
Gepost op 06/01/07 om 14:43 uur
Had de aanbieding gister ook gespot, wel raar dat je naar verhouding (dus relatief gezien) meer gaat betalen als je een hogere bundel neemt ...
Gepost op 06/01/07 om 16:17 uur
Hugo Boss
Inderdaad vreemd...

Maar op de een of andere manier is het altijd zo... Nou heb ik op de site van de Zeeman de tarieven voor debitel Vodafone GPRS gevonden (alleen daar) en denk dat die ook wel hier zullen gelden, dus wat dat betreft niet echt een aanrader...

Iemand die de internationale tarieven weet?

En iemand die een goede debitel Telfort aanbieding weet met een vergelijkbare prijs aangezien die wel betaalbaar GPRS hebben?
Gepost op 06/01/07 om 16:31 uur
http://superlutser.googlepages.com
Heb eergister nog die Zester-aanbieding (shop.debitel.nl/zester) geprobeerd voor ook 0,95 maar met paar gratis nummers van een blad PLUS da-vincicode dvd. Vandaag mail dat formulier ontvangen was, maar 't nog niet op voorraad was. Actie liep tot 24 of 26 december, maar kennelijk verlengd

Deze actie zag ik al elders op TV van de week, en zeker nou wat zaken aflopen komende tijd (Tmobile 150 voor 1 p/m voor 1 jaar, bijna-gratis Orange 32,50 van 2 jaar terug, 12+3 maanden Debitel Telfort 90) een goed vervolg!
Gepost op 06/01/07 om 16:34 uur
vreemd, heb gisteravond een besteld en gelijk een contract van debitel gemaild gekregen.
Gepost op 06/01/07 om 17:03 uur
@spambam Wacht al vanaf 21 dec op simkaart(Zester-aanbieding).
Gepost op 06/01/07 om 17:06 uur
@hugoboss, hcmeijer: waarschijnlijk rekeningen ze er op dat mensen met kleinste abo sneller buiten de bundel bellen(kassa!).
Wat zesteraanbieding betreft: 04/12 bestelling en inzending papieren, contract m.i.v. 08/12 en kreeg sim en kadootjes op 11/12(eerste afschrijving 081206-310107 trouwens ook al). vrij vlot allemaal dus.

Gepost op 06/01/07 om 17:18 uur
Zoiets dacht ik ook al, ja. Wat dat betreft ook wel logisch.
Gepost op 06/01/07 om 17:27 uur
Hugo Boss
Tja jammer dat er op het Telfort netwerk niet een dergelijke aanbieding is voor die prijs... meestal toch iets meer minuten voor hetzelfde bedrag... of weet iemand een debitel telfort abo voor 1 euro ongeveer?
Gepost op 06/01/07 om 18:18 uur
mijn (gratis) orange abo van 2 jaar geleden loopt binnenkort af dus dan is dit een goede vervanging

wat wordt bedoelt met:
Bundel TeGoed is niet voor:

- Koop-, tarief- en servicenummers
haantje wijzigde dit bericht op 06/01/07 om 18:18.
Gepost op 06/01/07 om 19:31 uur
Bundeltegoed is maximaal 75 minuten naar gewone
vaste nummers en/of mobiele nummers. Ze bedoelen dus
dat je niet vanuit je bundel naar 0900 nummers e.d.
kunt bellen. Jammer dat de nummerovername bijna
10 euro moet gaan kosten en de postduif-faktuur
zo'n 2 euro per keer. Dus dan maar een mailfaktuur.
Gepost op 07/01/07 om 17:06 uur
bij mij lopen er ook een aantal abotjes af. Zit te denken aan 2x de 150/300 (Dual Sim) of 1x de 250/500. Denk dat het die 2e wordt. Anders zoveel gekloot voor een paar eu.
Gepost op 07/01/07 om 17:12 uur
kost de rekening per post ontvangen 2 euro per keer?

Gepost op 13/01/07 om 14:49 uur
Hugo Boss
Ja... gewoon per e-mail laten sturen dus...

Ik heb deze aanbieding nog eens nagezocht, want het gaat toch wel wat voordeliger uitpakken dan Lowcall denk ik...

Maar nou staat op de site bij de tarieven: Alle nationale gesprekken worden afgerekend per seconde.
En nergens staat dat de eerste minuut volledig wordt berekend. Betekent dit dan, dat er geen starttarief is en ook geen eerste minuut berekening? En geldt hetzelfde voor de Zester-aanbieding?
Gepost op 13/01/07 om 15:07 uur
Ik heb 5 jan besteld met de oude aanbieding, dwz da vinci code en tijdschrift bon, gisteren heb ik alles ontvangen. Het tijdschriftbon is gratis!!! maar je moet wel betalen voor de tijdschriften en danwel e15,00.
Gepost op 13/01/07 om 20:25 uur
Hoe bedoel je 'Het tijdschriftbon is gratis maar je moet wel betalen voor de tijdschriften (15 euro)'???

Met die tijdschriftbon kan je een GRATIS abonnement naar keuze bestellen die vanzelf afloopt. Geen kosten dus voor de tijdschriften lijkt mij!
Gepost op 13/01/07 om 21:36 uur
Ik kijk even op de site van Zester. Blijkbaar heb je twee soorten BladKado.

1. BladKado pakket: In dit pakket zit informatie over de tijdschriften en er zit een antwoordkaart bij waarmee je voor 15 euro een proefabonnement kunt nemen.
2. BladKado abonnement: Je krijgt een proefabonnement ter waarde van 15 euro kado.

Bij de Debitel aanbieding staat: GRATIS proefabonnement, het zou dus om het BladKado abonnement moeten gaan, maar ik begrijp van LEMMINGS dat hij het BladKado pakket heeft gekregen.
Gepost op 13/01/07 om 22:25 uur
Zie hier op Zester http://www.zester.nl/media/bladkado/. Bladkadoabonnement is dus een abonnement nemen voor jezelf of iemand anders. Het pakket is een pakket met een bon voor een gratis Bladkado abonnement(de ontvanger kan dan zelf blad kiezen).
Ik heb ook het debitel/zester abonnement sinds begin december en bij mij ging het om een bladkadopakket(welke ik aan mijn zus gegeven heb, zodat zij gratis een bladkadoabonnement kan kiezen.)
Als ik bij Kruidvat-aanbieding kijk zie ik ook nergens iets over 1e minuut staan, maar volgens mij stond het eerder wel bij Zester of mobiel.nl of debitel.nl en het blijkt uit mijn bundelrest.
Gepost op 13/01/07 om 23:43 uur
Hugo Boss
Ok dus wel gewoon eerste minuut volledig.. Tja toch blijft de Zester aanbieding beter... Zelfde als Kruidvat alleen dan met DVD en blad...

Weet iemand de tarieven voor internationaal bellen met dit abonnement?
SMS'en vanuit buitenland met name...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone