[kpn.com] Motorola L7i voor €43,95

Gepost op 20/02/07 om 11:07 uur
Kreeg zojuist een annuleringsmailtje binnen, na lange tijd niets vernomen te hebben. Staat daar nota bene in "Op uw verzoek hebben wij uw bestelling geannuleerd".
Het was helemaal niet op mijn verzoek. Vind ik niet erg netjes van KPN, niet kunnen leveren, en dan beweren dat ik zelf geannuleerd heb.
Gepost op 20/02/07 om 11:26 uur
@ Peter B heb zojuist ook hetzelfde mailtje ontvangen, heb zelf ook niet geannuleerd maar het is zo`n kpn standaard mailtje.
Gepost op 20/02/07 om 15:37 uur
Ja ik kreeg hem daarnet ook zonder zelf geannuleerd te hebben.
Gepost op 20/02/07 om 17:56 uur
hier ook annuleringsmail van KPN, en ook hier zou het op mijn verzoek zijn. dus niet!
Gepost op 20/02/07 om 20:14 uur
http://www.woonblick.nl
Hier ook de woorden: Op uw verzoek hebben wij uw bestelling geannuleerd. Not!!!!!
Gepost op 20/02/07 om 20:35 uur
Idem hier. Enige wat ik te horen kreeg van de KS is dat ik een klacht schriftelijk kan indienen. Ongelooflijk, bestel je een telefoon krijg je een bevestiging en het enige wat ik hoorde was: u kunt nu gerust een andere telefoon bestellen...
Gepost op 20/02/07 om 22:48 uur
Haha, wat een prutsers daar zeg. Ik heb m'n bestelling zelf geannuleerd omdat ik het na 2 weken wachten wel beu was. Ik zou een bevestiging van m'n annulering krijgen per mail.
We zijn weer een week verder, maar geen bevestiging. Terwijl mensen die nog zaten te wachten nu de annulering krijgen...
Het is toch niet te geloven, wat een sch**tbedrijf dat KPN.
Gepost op 20/02/07 om 23:14 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Verplaatst naar kpn.com
Gepost op 20/02/07 om 23:50 uur
@ Peter B: Idem dito hier, echt prima service van KPN! ...... NOT! Voor mij echt nooit meer KPN!
Gepost op 21/02/07 om 23:18 uur
Als iemand er nog graag een wil, kan ie de mijne krijgen aan de normale prijs. Mij ligt ie niet zo. Mail maar ff.
Gepost op 22/02/07 om 07:03 uur
bcool
@frizzo

Ik heb wel belangstelling maar je profiel vermeldt helaas geen mailadres...
Gepost op 22/02/07 om 10:01 uur
Ik heb nog 10 euro terug gekregen van KPN wegens ontbreken van de
datakabel. Aardige lui daar.
Gepost op 22/02/07 om 10:12 uur
Even een tip voor iedereen die de Motorola Phone Tools wil gebruiken:
-haal de 32-bit handset drivers op Motodev; installeer deze....
-update de Phone Tools middels de Live Update, bij mij ging het om 4 updates achter elkaar tot versie 4.21; in de meest recente versie is de L7i bekend en werkt het programma feilloos.

Succes,
André
Gepost op 22/02/07 om 10:32 uur
@ NicoBart

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Gepost op 22/02/07 om 13:03 uur
Via de site het e-mailformulier opzoeken je gegevens en
info doorgeven en ordernummer, daarna weken correspondentie
achter de rug om tot slot toch 10 euro te ontvangen.
Gepost op 22/02/07 om 16:41 uur
@Frizzo.,

Heb ook wel interesse om jouw l7i over te nemen en geef je er zelfs meer dan je aankoopprijs voor als je m nog hebt. Je kunt me mailen op zoef de dwaas @ hotmail . com (alles aan elkaar)

Kreeg gisteren na 4 weken de melding dat ik geannuleerd zou hebben en dat mn extra bestelling daarom is geannuleerd.
Gepost op 23/02/07 om 08:50 uur
helaas,hij is weg.....
Gepost op 24/02/07 om 16:44 uur
wie heeft er ook het probleem dat het telefoon adresboek de gegevens sorteert op achternaam? mijn gegevens vanaf outlook hebben voor en achternaam vaak en het wordt een puinzooi doordat veel achternamen in het format "van ..." staan
is het mogelijk te laten sorteren op voornaam bij gebruik van het telefoon-/ adresboek?
ik synchroniseer via de motorola phonetools en dat gaat verder prima
Gepost op 01/03/07 om 17:53 uur
Ik heb net de l7i aangeschaft. Het lukt me alleen nog niet om hem aangesloten de krijgen om mn computer (via USB).

Welk programma moet ik nu precies hiervoor downloaden? En hoe update ik dit programma zodat hij mijn l7i herkent?

Verder staat er in mijn beginscherm constant een symbooltje dat niet in het boekje vermeld staat. Het is een envelopje, met daarvoor een pc(tje). Wie weet wat dit symbool betekend? Het staat iets links van het midden bovenaan het basisscherm....
Gepost op 01/03/07 om 18:43 uur
Dat icoontje betekent dat er mail of mms op de server staat. Deze kan je downloaden via Mail -> Mail ophalen -> Alles

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone