[Debitel Vodafone] Vodafone passport

Gepost op 11/01/07 om 21:11 uur
Ik heb een debitel vodafone abonnement. Op de site van Debitel staat dat je daarop ook Vodafone passport kan activeren. Echter hoe, dat staat er niet. Als je bij Vodafone zelf zit is het een SMS sturen AAN naar 4444. Dat werkt echter niet voor het Vodafone Debitel abo. Iemand een tip?
Gepost op 11/01/07 om 21:23 uur
ciao
Je moet deze dienst via de klantenservice laten activeren.
Gepost op 11/01/07 om 21:24 uur
He bah, Debitel klantenservice bellen. Als ze het dan maar begrijpen... maar ja er zit blijkbaar iets anders op. Bedankt voor de tip!
Gepost op 12/01/07 om 19:30 uur
Even naar 023-5545545 bellen. (KS Debitel)
Gepost op 12/01/07 om 21:32 uur
Even (na 8 wachtenden voor me) naar de KS gebeld. Ik blijkt een Debitel abonnement op het Vodafone netwerk te hebben waarbij de optie Vodafone Passport niet kan. Bepaalde debitel abonnementen kunnen dat wel andere niet. En heel verhaal, maar ik kan dus niet van passport gebruik maken (ik heb de debitel/zester aanbieding) a (15 euro bundel a 95 ct per maand)
Gepost op 13/01/07 om 12:35 uur
DoDO bedankt, hoef ik zelf niet te bellen.
Gepost op 13/01/07 om 13:53 uur
Dat is ook raar, sommige abo's wel en andere niet
Gepost op 13/01/07 om 13:58 uur
Hugo Boss
Tja... alleen de standaard-abo's denk ik... Die je gewoon bij debitel.nl besteld voor het normale tarief zonder een factuurkorting denk ik... heb je wel een factuurkorting, dan vervalt Vodafone Passport, zo lijkt het..

En nu we het toch over debitel Vodafone met internationaal bellen hebben...

Weet iemand wat de beltarieven zijn? En wat het versturen van een SMS kost? Overal staat dat je ervoor moet inloggen om ze te weten te komen, maarja dan moet je natuurlijk wel klant zijn
Hugo Boss wijzigde dit bericht op 13/01/07 om 13:58.
Gepost op 13/01/07 om 16:50 uur
Het is alleen geldig voor de abo's met waardebundels, dus sms en bellen in een.
Bundels met alleen minuten kunnen niet icm Vodafone Passport.
Gepost op 13/01/07 om 18:45 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Maar de bundel die DoDo heeft, is een bel sms een mms bundel via zester, maar daar lijkt het ook niet te kunnen.
Mini? jij zegt van wel?
Gepost op 13/01/07 om 19:50 uur
Hugo Boss
Misschien juist precies andersom

Maar iemand die iets over tarieven weet?
Gepost op 13/01/07 om 20:03 uur
Als het een vodafone branded is kan het wel en als het een debitel branded op vodafone is kan het niet, ik heb overigens ook wel eens een vodafone debitel sim only gehad waar het op kon, dus het is zondermeer mogelijk mits je het juiste bundeltje hebt (sim only of niet).
Gepost op 13/01/07 om 20:16 uur
Zoals Strikelzeljko aangeeft, het moet dan wel Vodafone branded zijn (sorry, had ik er niet bij vermeld). Dus als de naam van het abonnement begint met Vodafone, en het bestaat uit bellen en sms'en uit één bundel, kan het wel. Anders helaas niet.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone