[gsmeasy.nl] kado verlenging abo komt niet geheel overeen met info op website

Gepost op 12/01/07 om 23:22 uur
Ongeveer 2 weken geleden heb ik bij gsmeasy mijn abo bij hi verlengd met een kado erbij. Ik heb gekozen voor een laptop type acer travelmate 2492WLMi. Op de website van gsmeasy staat dat het werkgeheugen van deze laptop 2x 512 MB RAM bevat. Nu heb ik gisteren de laptop ontvangen maar nu blijkt er 1x 512 MB werkgeheugen aanwezig te zijn. Het geheugen is uitbreidbaar maar uiteraard moet ik dit dan zef bekostigen terwijl ik in totaal dacht dat er 1024 MB geheugen aanwezig zou zijn.
Heeft iemand ervaring met een soortgelijk geval? Ik heb nog geen contact opgenomen met gsmeasy want ik wil eerst even bekijken wat ik het beste kan beslissen/eisen. Ik ben toch een overeenkomst aangegaan met het product zoals het precies omschreven staat, is gsmeasy dan verantwoordelijk voor het niet overeenkomen van de beschrijving van het kado en wat ik uiteindelijk heb gekregen?

edit= bedankt plucky meteen even gedaan!
melissapurple wijzigde dit bericht op 12/01/07 om 23:22.
Gepost op 12/01/07 om 23:26 uur
http://www.telecomvergelijker.nl
Als ik jou was zou ik sowieso als een gek een screenshot maken van de betreffende aanbieding.
Sommige shops lezen hier ook mee dus als ze eenmaal hun website hebben aangepast en jij niks op papier hebt dan kun je het helemaal schudden...
Gepost op 13/01/07 om 09:14 uur
Neem gewoon eerst even contact op met gsmeasy...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone