[T-Mobile] My T-Mobile belstatus oude gegevens

Gepost op 01/08/08 om 21:17 uur
@Ciao: Bij mij werden Europese gebruikskosten (GSM en data) niet later op de factuur (!) afgeboekt. Dus gelijktijdig met de ''gebruikskosten t/m'' afgeboekt. Ging om een T-Mobile Grenzeloos n.r
Gepost op 05/08/08 om 14:27 uur
Nog steeds zijn de bedragen niet afgeschreven. Nu staat er bij My T-Mobile:
Quote:
Door een technisch storing is het op dit moment niet mogelijk om de meest recente gegevens van de belstatus te tonen. T-Mobile is bezig dit probleem op te lossen.

Hopelijk gebeurt dit sneller dan bij Vodafone ;)
Gepost op 05/08/08 om 22:27 uur
Ik zit flink over mijn bundel deze maand, valt me wel op dat het ineens problemen krijgt als ik over mijn bundel zit, bel overigens sowieso meer in de vakantietijd.
Gepost op 05/08/08 om 22:33 uur
Hugo Boss
Vind sowieso dat ze wel heel erg vaak onderhoud hebben aan My T-Mobile. Nu inderdaad een storing, tegoed is inderdaad niet bijgewerkt..
Gepost op 08/08/08 om 10:46 uur
Het zou mij niets verbazen als T-mobile de truc van Vodafone heeft overgenomen. Ze zien/lezen dat mensen ver boven hun bundel gaan (vooral in de vakantietijd) en nu heeft T-mobile ook opeens een storing!!! Geloof ik dus niets van. Ik heb 1 Vodafone abonnement en 2 T-mobile en bij beiden kan ik al tijden de status niet bekijken....
Gepost op 11/08/08 om 15:48 uur
Bij mij lijkt het weer te werken...
Gepost op 11/08/08 om 20:52 uur
Bij mij nog storing. Alleen de melding staat nu alleen nog bij de belstatus en niet meer op de welkomst pagina van My T-mobile.
Gepost op 12/08/08 om 19:30 uur
Resterend beltegoed voor deze maand 50,12 euro
De overige kosten zijn 20,09 euro.

Bij Flex ging toch alles uit je bundel?
Gepost op 12/08/08 om 20:03 uur
Bij mij zijn de waarschuwingen nu helemaal weg, maar volgens mij klopt het nog niet. Bij een nummer heb ik een tiental euro's naar een 0900-nummer gebeld. Maar het geld is er nog steeds niet af. Wel zie ik 5 cent overige kosten. Maar dat komt wel vaker voor. Bij mijn weten gaat alles uit de bundel (op extra diensten zoals PIT en de SMS-verdubbelaar na). Ik las laatst discussie over 0900-nr's. Maar mijn ervaring is (en ook die van iemand anders,) dat dat echt uit de bundel gaat.
Gepost op 20/08/08 om 20:23 uur
Bijna 3 weken verder, en nog steeds kloppen de gegevens niet. Ik vind het niet erg, als ze het ook niet van mijn tegoed / factuur afschrijven ;) Werkt de belstatus bij anderen wel goed?
Gepost op 20/08/08 om 20:36 uur
Bij mij werkt de belstatus inderdaad ook niet , ben 1 1/2 weken in buitenland geweest , heb redelijk wat gebeld en geinternet ( is dat nederlands ) maar mijn tegoed is maar 50 cent verminderd , ook op een ander abo blijft de teller al 2 weken op 300 minuten staan
Gepost op 29/08/08 om 22:50 uur
Om een of andere reden werkt die belstatus bij mij nog steeds niet. Zie bovenaan mijn nieuwste factuur en onderaan de info op My T-Mobile. Ze lopen een maand achter

robert-jan wijzigde dit bericht op 29/08/08 om 22:50.
Gepost op 29/08/08 om 23:12 uur
Hugo Boss
Nou ik snap die screenshot van jou denk ik niet.. wat klopt er niet dan? lekker veel tegoed trouwens zeg.. maar ik kan alleen zeggen dat het bij mij bij 3 abo's wel gewoon goed werkt...
Gepost op 30/08/08 om 10:28 uur
Bovenaan staat de bundelstatus, die op mijn factuur staat. Je moet eerst wat in de linkercirkel staat optellen 143 + 63 = 206 eur. Vervolgens krijg ik nieuw tegoed en er gaat een heleboel af waardoor ik op 67 eur kom (rechtsboven) Alleen de belstatus onderaan zegt dat ik 195,- eur heb. (dit al een maand lang) De belstatus is indicatief, maar als ik niet zou opletten zou ik dus wel eens (195,- - 67,-) 128,- buiten mijn bundel kunnen bellen. Ik heb meerdere abo's, dus een foutje met een verkeerd simkaartje is zo gemaakt. Slechte zaak dat mijn factuur dus actueler is dan mijn belstatus. Het geeft ook aan, dat T-Mobile dit niet gekoppeld heeft. In mijn ogen is de belstatus dus zeer onbetrouwbaar! (want er staat ook nog eens bij bijgewerkt tot <altijd vandaag>)
Gepost op 30/08/08 om 12:51 uur
Ik heb T-Mobile over de belstatus en mijn gebelde tijd in het buitenland gemaild, en kreeg dit antwoord;

Quote:
[...]Op dit moment zijn er nog geen kosten berekend voor het gebruik van uw abonnement in het buitenland. Houdt u er rekening mee dat kosten die u in het buitenland maakt mogelijk later worden gefactureerd. De kosten die u maakt worden door de provider waar u in het buitenland gebruik van heeft gemaakt aan T-Mobile doorberekend. Hier kan wat tijd over heengaan waardoor kosten mogelijk pas op een latere factuur zichtbaar zullen zijn.

Het "Bijgewerkt tot 30-08-2008" kun je dus met een flinke korrel zout nemen als je in het buiteland geweest bent.
Gepost op 15/09/08 om 16:58 uur
Hugo Boss
Op de 14e van de maand krijg ik altijd nieuw Flex-tegoed, en daar heb ik ook een sms van gehad. Alleen als ik inlog heb ik nog geen nieuw tegoed erbij. Zou het niet kloppen, of zal ik nog gewoon even afwachten? ;)
Gepost op 15/09/08 om 22:33 uur
@hugo boss..

Flex tegoed heb je zeker ontvangen.. alleen heeft de status qua vernieuwing op het internet soms een vertraging..dus dat moet goed zitten!

Gepost op 16/09/08 om 14:38 uur
Hugo Boss
Thnx! ja, hij is nu aangepast
Gepost op 22/10/08 om 22:27 uur
Als vervolg op mijn eerdere postings; bij mij staat er bij de belstatus nu een bedrag van ca 205 euro. Op mijn facturen staat een veel lager bedrag. Ik heb al 4 weken terug een schriftelijke klacht ingediend. Tot nu toe, geen reactie gehad van T-Mobile. De service gaat met de integratie van Orange zienderogen achteruit. Volgens mij pleegt T-Mobile zelfs een onregelmatige daad. Zowel door het niet reageren op een klacht als wel door het geven van een verkeerde voorstelling van zaken, m.b.t het beltegoed. (Hoewel deze onder voorbehoud is.)

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone