[Debitel Vodafone] Debitel Vodafone verdwenen ?

Gepost op 18/01/07 om 09:44 uur
Ik had een paar mooie aanbiedingen bij Debitel op het Vodafone netwerk op het oog. Deze waren allemaal geldig tot begin februari, maar ze zijn nu overal verdwenen, zowel bij debitel.nl als mobiel.nl Kan natuuurlijk gebeuren, maar debitel biedt nu helemaal geen abonnementen meer aan op het vodafone netwerk! Is dit tijdelijk of heb ik iets gemist...
Gepost op 18/01/07 om 09:48 uur
Moderator
http://www.telecomvergelijker.nl
Zie momenteel alleen maar KPN-aanbiedingen, wellicht zijn ze het aan het bijwerken..
Gepost op 18/01/07 om 09:58 uur
De debitelvodafone acties staan nog wel op http://shop.debitel.nl/zester
Gepost op 18/01/07 om 12:06 uur
Hugo Boss
Ja maar meer is het niet!! debitel Telfort is ook verdwenen... misschien met het oog op komende migratie van Telfort naar KPN...
Gepost op 18/01/07 om 15:17 uur
jaa dat klopt dat er op die sites van die aanbiedingen staan van zester,, maar er staaat dat ze tot 24 december 2006 je ze kan kopen,, dus te laat.. maar onderaan de website staat: aanbiedingen geldig zolang de voorraad strekt.. weten jullie daar een logische verklaring voor?
check anders ff: www.shop.debitel.nl/zester
Gepost op 18/01/07 om 18:18 uur
gewoon ff naar een debitel shop of it's (mobile) shop lopen, alle vodafone aanbiedingen nog volop verkrijgbaar!!!
Gepost op 14/02/07 om 18:51 uur
Heeft iemand van jullie nog ergens een printscreen op de pc staan van deze actie? Ik heb grote problemen met Debitel hierover! Deze actie is nergens meer te vinden op internet. Het betreft hier een simonly actie.

Alvast bedankt!

Erik Ketting
Gepost op 14/02/07 om 22:11 uur
@Erik K: bedoel je de Zester aanbieding?
ik heb het een en ander afgedrukt, maar weet niet of ik de pdf-jes op andere computer bewaart heb, ik zal morgen eens kijken.
Wat is probleem? Ik heb namelijk niet alle info.
Gepost op 14/02/07 om 22:36 uur
@johnwent:

De actie die ik zoek gaat om een sinonly abonnement van Debitel op het Vodafone netwerk van december 2006. Aanbieding van 6,95 euro inclusief Nokia 6030. Ze hebben mij (achteraf) een verkeerd contract gestuurt welke ik, uitgaande van de profesionele manier van werken bij Debitel, getekend heb. Ik moet bewijzen dat er toen een actie was van bellen en sms-en uit 1 bundel.

Ik hoop dat je mij kunt helpen.

Groet,
Erik
Gepost op 14/02/07 om 22:55 uur
Nee, dan kan ik je niet helpen. Ik heb alleen info inzake Zester aanbieding.
Gepost op 13/09/07 om 16:54 uur
Op www.mobiel.nl staan weer Debitel/Vodafone sim-onlys
Gepost op 13/09/07 om 18:13 uur
Ook op de site van Debitel(www.debitel.nl) nieuwe sim-only abo's op het netwerk van vodafone sinds een paar dagen.
Verschil met www.mobiel.nl is dat DAAR geen sms bij-inbegrepen zit per abo; www.mobiel.nl echter biedt weer meer belminuten voor hetzelfde bedrag.
Voorbeeld: E3,95 p mnd op www.debitel.nl: 75m/150sms;
E3,95 p mnd op www.mobiel.nl: 90m (géén sms).
Voordeel t.o.v. sim-only rechtstreeks van Vodafone (Vodafone Scherp!):
1)goedkoper
2)alléén eerste minuut als starttik beschouwen, daarna per s betalen
Nadeel: alléén op vodafone-branded abo's is vodafone-passport te gebruiken; de sim-only's v Debitel zijn dat ooit wel geweest(heb er zelf nog één, die binnenkort afloopt), maar NU zeker niet meer: reden is dat Debitel voor zichzelf voordeliger zelf paketten samenstelt, ook de reden waarom de "aanbiedingen" op beide sites voor dezelfde prijs kwa inhoud verschillen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone