lekkere deals bij mobieletelefoons.nl

Gepost op 17/02/07 om 19:25 uur
Marly
Het kleurverhaal bij de SE W900i is ook anders, die is er in het zwart en in het wit, dan kan het voorkomen, dat een medewerker niet precies weet, welke kleur er nog voorradig is, bij deze uitverkoop-toestellen.

Maar KPN heeft nooit een bruine Samsung Z320i gehad, wie, alvorens te bestellen ook maar een beetje informatie over dit toestel inwint, weet dat.

Waar zou Mobieletelefoons een bruine vandaan moeten halen, als die helemaal niet bestaat
Gepost op 17/02/07 om 19:46 uur
Ik zou het een asociale actie vinden , ook als je het dan doorgeeft bij een postkantoor. Zo'n telecomwinkel is om en nabij de 20 euro kosten kwijt, minimaal, omdat zo'n *u* opeens van gedachten veranderd?

Ik vind het asociaal.
Gepost op 19/02/07 om 13:32 uur
Ik heb wel snel antwoord gekregen op mijn vraag of de telefoon gelockt was, zatredagavond gevraag, maandag ochtend:
Beste mevrouw,

Het is een kpn gelockt toestel er zit geen abonnement aan vast u kunt dit toestel gewoon los bestellen.
Er kan dan wel alleen een kpn kaart in.

Met vriendelijke groet,

www.mobieletelefoons.nl
Niets mis mee lijkt mij, snel en duidelijk antwoord
Gepost op 19/02/07 om 15:51 uur
Mooie actie, maar ik zit nog steeds te wachten. Dit nadat ik al en paar keer gebeld had (nee, toestellen zijn op voorraad) en nog een keer gebeld (we bellen u morgen terug; ik zit nog steeds te wachten) en gemaild (nog niks terugontvangen). Dus, zojuist weer gebeld, toestellen zijn niet op voorraad. Wanneer wel? Hadden ze geen idee van.
Ik sta te kijken, ze hebben een mooie site en handige systemen, maar als er niks werkt en je medewerkers maken hun beloften niet waar, dan hoef ik er geen zaken meer te doen.... Als de toestellen er zijn dan denk ik dat ik de shop-review maar eens invul.

En balen, want ik had de toestellen als cadeau maar dat kan nu niet meer. Wordt waarschijnlijk weer een advertentie op marktplaats!
Gepost op 21/02/07 om 19:04 uur
@leendert: welke toestellen had je besteld? Ik wacht namelijk op de 6630. Jij ook?
Gepost op 21/02/07 om 21:44 uur
@zon: volgens mij is die 6630 al een tijdje uitverkocht zie x aantal berichten terug.
Gepost op 22/02/07 om 00:39 uur
-edit- 8-)
Checkie wijzigde dit bericht op 22/02/07 om 00:39.
Gepost op 22/02/07 om 11:24 uur
Still waintin'... Jammer!
Gepost op 22/02/07 om 13:43 uur
ik ook....
Gepost op 22/02/07 om 16:21 uur
@zon: ik had twee W900i's en twee LG7200. Maar ik ben bang dat tegen de tijd dat ik ze heb dat ze geen cent meer waard zijn... De W900i's waren voor de handel, de LG's heb ik aan vrienden/ fam beloofd.
Gepost op 22/02/07 om 16:31 uur
En is jou beloofd dat ze nog geleverd zouden worden? Ik heb contact gezocht en krijg dus niks meer. Aso van ze.
Gepost op 22/02/07 om 16:53 uur
Ik krijg ook nog steeds de belofte dat mijn LGP7200 nog geleverd gaat worden. Ze zouden zijn nabesteld bij LG. Maar 100% zekerheid konden ze nou ook weer niet geven.
Gepost op 22/02/07 om 17:02 uur
Volgens mij is alles gewoon op voorraad bij de leverancier (Copaco Nederland - info ed copaco punt nl - tel 040 2 306 306 - fax 040 2 306 300). In elk geval de toestellen die ik besteld heb. Iemand met KvK schrijft zich daar zo in en kan de voorraad opvragen.

Ik zal mijn fantasie hier niet de vrije loop geven, maar er is waarschijnlijk iets anders van economische aard aan de hand.

Heb wat rare conversaties gehad met ze en deze netjes opgeslagen... We wachten nog heel even af, want tenslotte zijn de toestellen nu blijkbaar weer op voorraad bij de leverancier en kunnen ze gaan uitleveren.

Gepost op 22/02/07 om 18:35 uur
Das vervelend, aangezien ik vooruitbetaald had ...
Gepost op 22/02/07 om 18:47 uur
Ik had ook vooruit betaald voor de SE W900i, maar tot nu toe nog steeds niets ontvangen. Heb al meerdere malen gebeld, mailtjes gestuurd, uiteindelijk nog steeds niets.
Vorige week beweerden ze nog dat ze binnen een week de toestellen weer op voorraad zouden zijn. Deze week zeggen ze dat ze DAT zelfs niet kunnen garanderen.
Op mijn vraag of ik mijn betaling dan teruggestort kan krijgen antwoordde ze JA, alleen zou het zeker wel 4 tot 5 weken duren, daar het door een hele procedure moest! Dus heb ik de bestelling alsnog laten doorgaan.
Wat wel opmerkelijk was, dat ze zei dat Mobieletelefoons.nl de verplichting had om binnen 30 dagen (na goedkeuring v/d bestelling) MOEST leveren. Dus daar gok ik dan maar op.
Mijn bestelling zou op 6 februari goedgekeurd zijn, dan wacht ik nog tot 6 maart.
Had ik ook maar onder rembours besteld, maar ik las dat het een betrouwbaar bedrijf was, dus ik ging daar ook vanuit. Jammer.
Gepost op 22/02/07 om 18:54 uur
Ik heb een gedeelte wel onder rembours besteld. En volgens hun systeem zijn de toestellen al vanaf 6 februari op voorraad, dus als ze nu hier nog onder uit willen dan vragen we de geschillencommissie (aan de hand van alle communicatie (wel eenzijdige)) om een suggestie. Ik wacht nog wel even.
Gepost op 27/02/07 om 12:18 uur
Wie zitten er allemaal nog te wachten op een 6630?

Ik heb vorige week mobieletelefoons.nl een mailtje gestuurd om te vragen waar het toestel blijft en hun antwoord was, dat ze in nabestelling waren en waarschijnlijk in die week of begin deze week geleverd zouden worden.

We zullen zien.........
Gepost op 27/02/07 om 12:22 uur
Heb daarnet maar weer eens contact opgenomen met MT via de chat. Na enkele mailtjes, chats en vele beloftes van de kant van MT komen ze nu met het bericht dat de aanvraag van mijn LG P7200 helaas gecancelled zal moeten worden omdat LG niet meer wilt uitleveren. 'De manager' is nu alle mensen aan het terugbellen en het geld zal teruggeboekt worden.

Ik vind dit niet netjes van MT, ze beloven continu dat hij onderweg is, suggereren zelfs dat het pakketje is kwijtgeraakt bij TNT, en nu gaat de deal ineens niet door. Ook niet een vergelijkbaar toestel, of wat anders.

Wat vinden jullie hiervan, zijn er eventueel nog stappen te ondernemen?
Gepost op 27/02/07 om 12:26 uur
Dat is echt belachelijk! Gisteren ook via de chat gesproken over de lg p7200. De manager zou inderdaad deze week contact opnemen over de levering, maar de verwachting was dat hij nog wel geleverd zou worden. Ik ga ook niet accoord hiermee. Waar kan ik een klacht indienen?

ETA: Het is dus waar, ik heb het net nagevraagd. Ik baal hier verschrikkelijk van. Oude telefoon nog steeds kapot, geen nieuwe....
Ik ga er later deze week nog over gebeld worden, maar ik denk dat ik kan zeggen wat ik wil, ze trekken zich er toch niets meer van aan.
fenkie87 wijzigde dit bericht op 27/02/07 om 12:26.
Gepost op 27/02/07 om 12:44 uur
Ook hier niets dan onzin verhalen.

Toestel zou besteld zijn bij SE en onderweg zijn. Vervolgens blijkt dat de leverancier de toestellen gewoon op voorraad heeft en als je daar vragen over stelt, krijg je niets dan smoesjes.

Uiteindelijk wordt je gewoon mede gedeeld dat het geld wordt teruggestort... dat wil ik helemaal niet en dat is me de laatste twee weken ook niet als zodanig geinformeerd.

Daarbij heb ik reeds betaald, hebben zijn mijn bestelling aanvaard en bevestigd. Ze zijn verplicht te leveren want we hebben een overeenkomst. Dat zij geen oude meuk meer hebben liggen die ze ons wilde verkopen met een beetje korting omdat ze het anders weg konden gooien... dat is volkomen irrelevant. Feit blijft dat hun leverancier EN SonyEricsson gewoon het toestel kunnen leveren en we hebben daar een overeenkomst over.

Op de website stond slechts dat je mogelijkerwijs een toestel kon krijgen waarvan de doos was beschadigd, maar niet dat nieuwe toestellen per definitie waren uitgesloten.

Ik laat het er in elk geval niet bij zitten en hoor graag van jullie wat jullie ervaringen zijn en wat voor verhalen ze nog meer de wereld in sturen.

Overigens is MT dezelfde firma als TforTelecom, Dynabyte, Dixons, etc.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone