[Debitel Vodafone] Herinnering voicemail activatie SMS

Gepost op 12/02/07 om 14:17 uur
Afgelopen donderdag heb ik tijdelijk mijn voicemail gedeactiveerd via mijn voicemail keuze menu. Hierbij aangegeven dat ik graag een herinnering sms wou ontvangen om hem weer te activeren. Zaterdag netjes de sms ontvangen maar elke keer als ik nu een sms verstuur krijg ik weer zo'n sms: "Vodafone voicemail. Om voicemail weer aan te zetten, bel 12331. U kunt ook 1233 bellen en dit in uw instellingen aanpassen." Uiteraard debitel klantenservice gebeld die hebben via vodafone mijn voicemailbox gereset met als resultaat, nog steeds die smsjes!
Nu wil ik dus eigenlijk graag weten of iemand hier ook last van heeft gehad maar nog belangrijker hoe kom ik er vanaf.. Het is echt heel vervelend!
Gepost op 12/02/07 om 14:26 uur
Moderator
http://www.telecomvergelijker.nl
Nog een keer bellen of een paar e-mails sturen Soortgelijk probleem heb ik hier...

Mij werd aangeraden handmatig ander netwerk te kiezen en vervolgens weer Vodafone, ook moest ik mijn voicemail aanzetten (die uitstond). So far so good.
Gepost op 12/02/07 om 15:43 uur
Hugo Boss
Uhhhm uitschakelen en aangeven dat je geen herinnering wil ontvangen om hem te activeren?? Of denk ik te simpel....
Gepost op 12/02/07 om 17:16 uur
Ja was het maar zo simpel! Ik heb het geprobeerd maar helaas..
Ik ga nu even kijken of ik op de link van Roland iets kan vinden.
Mensen die toevallig nog iets weten ik houd me nog steeds van harte aanbevolen het is echt heel vervelend dit!

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone