Voipbuster Pro...worden we er wijzer van?

Gepost op 20/02/07 om 23:22 uur
sinds kort staat op de site van VB ook Voipbuster Pro

Dit staat erop de site

Why go VoipBuster Pro?
Get 1 YEAR OF UNLIMITED FREE CALLS to LOTS of popular destinations for just € 10,- . This offer includes € 5,- of calling credit.

Compare: Skype Pro VoipBusterPro
Unlimited free calls: € 24,- € 10,-
Free destinations: 1 LOTS!

Maar...(ja bij VB is er meestal een maar) bij de lijst van Freecalls staat weer

* A connection fee of 3.9 euro cents applies to all VoipBusterPro phone calls.

Dus begrijp ik het dan gaat dat ik voor Euro 10 ex BTW wel een jaar VP Pro heb maar wel voor ieder gesprek bijna 4 ct moet betalen ?

Ja dan is het maar de vrag hoe vaak je belt.

Als VP normaal Eur 10 per 3 mndn kost zijn dat 250 gesprekken = ca 80 per maand.

Met Pro hen je ook 250 gesprekken maar daar moet je dan wel een jaar mee doen.

Klopt ?
Gepost op 21/02/07 om 05:27 uur
Ik gebruik zelf Skype vanwege de toenemende naamsbekendheid onder mede-computergebruikers, en Voipstunt voor het bellen naar "vaste" nummers van zogenaamde computerwantrouwende mensen.

Wanneer je bij Voipstunt €10 stort krijg je 120 vrije beldagen naar vaste netlijnen, daarna gaat je (bel)tegoed pas aangebroken worden.

Wanneer je in het binnenland belt zijn dat bedragen van 0,07ct Per minuut! SmS 0,5ct en mobiel (Behalve VS en Japan gratis!) 0,25ct.

Is je beltegoed op? Stort weer €10 en je krijgt weer 120 Free days........etc. etc. VoiPstunt 8-)
Gepost op 21/02/07 om 10:22 uur
Ik heb Voipcheap en gebruik dit al bijna 2 jaar.
Ik lees dat jij voor bellen in het binnenland 0,07 cent betaalt.
Bij Voipcheap is dit GRATIS! Wel naar vaste nummers dus he.
Mobiel bellen naar nummers in Nederland kost 0,10 cent.
De betaling is hetzelfde als Voipstunt.
www.voipcheap.com
Verder is het bellen naar heeeeeeeeeeeeeel veel landen (vaste nummers) ook gratis.
Gepost op 21/02/07 om 12:15 uur
Even ter info, Voipbuster, Voipcheap, Voipstunt = allemaal Betamax.
Gepost op 21/02/07 om 12:30 uur
Zal best maar kijk maar op de sites.
Voipstunt berekent 0,25 cent p/m naar mobiele nummers
en Voipcheap 0,10 cent p/m.
Ra ra
Gepost op 20/10/10 om 15:57 uur
Idd, worden we er wijzer van? :/

Gister VBPro gedownload en meteen de 15 euro betaald voor de "inlimited free calls" .
1 gesprek gevoerd met familie in Nederland (ik woon zelf in Brazilie) van mischien 15 minuten en vervolgens 3 gesprekken met Rio van totaal mischien anderhalf tot 2 uur. Beide regios staan in de lijst van Free* destinations.
bij het derde gesprek in Brazilie werd er al 2 cent per minuut gerekend met de mededeling "you have exceeded the fair use policy"

Ik heb een ´support ticket´ gestuurd met een vraag om uitleg van wat ik precies ´exceeded´ heb maar tot nu toe nog geen antwoord ontvangen.

2ct per minuut is nog steeds vrij goedkoop maar haalt het niet bij de "unlimited free calls" waar ze mee adverteren...

Ook zou ik willen wijzen op het volgende, onderstaand is de url naar 1 van de images op the VBPro site, note de asterisk achter het woord "FREE"

http://www.voipbusterpro.com/images/vbpro_morefreedest.gif

En vervolgens word er onderaan elke pagina het volgende vermeld en ik weet niet of dit alleen geld voor ´gewone' registered users of ook voor de mensen die zich aanmelden voor hun "unlimited free calls" offer.

* Registered users get max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days and per unique IP address. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s). If limit is exceeded the normal rates apply. During your Freedays you can call all destinations listed as "Free" for free. When you have run out of Freedays, the normal rates apply. You can get extra Freedays by buying credit. * limited offer, click here

Gepost op 20/10/10 om 16:22 uur
hmm blijkbaar geld dit "exceeded fair policy" tot nu toe alleen voor gesprekken die ik in Brazilie heb maar voor gesprekken met Nederland rekent VBPro 3.9ct verbindingskosten per side...dus 3.9cent om mij te bellen en 3.9cent om de persoon te connecten die ik wil bellen? dus op het moment betaal ik 7.8ct per gesprek...

Eerlijk gezegd nu al spijt van het installeren

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone