Kruidvat in de aanbieding...

Gepost op 23/05/03 om 21:13 uur
Hoi gsm-ers,

Voor de liefhebbers;

Dinsdag 27 mei a.s biedt Het Kruidvat het volgende aan:

SIEMENS A50 - T-MOBILE PREPAID PAKKET - INCL. GRATIS HEADSET EN €10 BELTEGOED VOOR €59,95

MvG
Gepost op 23/05/03 om 21:26 uur
Simlock der gratis bij ?
Gepost op 23/05/03 om 21:28 uur
Hoi,

Oke....maar ja...unlocksites genoeg zou ik zo zeggen...
Gepost op 23/05/03 om 22:33 uur
Kwakbol, bedankt voor de info, maar lees ff de FAQ over het gebruik van hoi en mvg...
Gepost op 23/05/03 om 22:52 uur
Ja maar die unlocksites rekenen tegenwoordig ook euro's alsof het nog guldens zijn !
Gepost op 24/05/03 om 09:53 uur
als je voor 60 euro die telefoon hebt en nog 10 a 15 euro aan unlockkosten betaalt is hij nog steeds erg goedkoop hoor...
Gepost op 24/05/03 om 11:39 uur
Waar komt die aanbieding vandaan? Stond die in het foldertje?
Gepost op 24/05/03 om 13:06 uur
jammer maar de unlockkosten voor de a50 zijn rond de 25e,omdat er een speciale lock op zit
dus dan ben je zo een85e kwijt,en voor dat geld heb je al een 3310 of 3330..weet het niet...maar de kwaliteit van de a50 is dan ook niet echt denderend(simpel plastic dingetje)
Gepost op 24/05/03 om 13:13 uur
Bij www.unlockcompany.nl kost 't 10 euro, krijg niet de indruk dat het om een speciale lock gaat hoor!
Gepost op 24/05/03 om 15:30 uur
unlocken is wel leuk enzo, maar dan is je garantie weg toch, of maakt dat jullie niks uit?
Gepost op 24/05/03 om 15:46 uur
Aanbieding staat inderdaad in de kruidvatfolder van komende week. (Heb hem gisterenavond in brievenbus gekregen)
Gepost op 24/05/03 om 18:10 uur
Volgens mij heeft unlocken niets met garantie te maken. Is zelfs min of meer door de rechter toegestaan in een kort geding.
Gepost op 24/05/03 om 18:36 uur
Dat het verwijderen van een simlock legaal is wil nog niet zeggen dat je je garantie blijft behouden... Met pre-paid pakketten (of andere netwerk acties met simlock) loop je het risico dat je een reparatie zelf moet bekostigen, zeker omdat je je toestel via je provider ter reparatie moet laten opsturen.
Gepost op 24/05/03 om 21:26 uur
Zullen ze toch eerst moeten hardmaken en/of aantonen dat het defect dat je hebt een direct gevolg kan zijn van het unlocken.
Zou wel erg apart zijn dat door het unlocken je scherm uitvalt of zo.
Gepost op 24/05/03 om 21:36 uur
Nee hoor, dat is echt niet zo: een provider kan een verwijderde simlock gelijk aangrijpen als reden om GEEN garantie meer te verlenen, onafhankelijk van het type defect.
Gepost op 24/05/03 om 23:09 uur
Moderator
Niet om lullig te doen over ze, maar ik problemen gehad om een (niet unlockte) T-Mobile prepaid telefoon die nieuw uit de doos al kapot was gerepareerd te krijgen. Ik heb 6 maanden getobt tot de winkel mij schadeloos stelde. Al die tijd heb ik dus geen enkele dag met het toestel kunnen bellen!!!

Eerst werden ophaal afspraken niet nagekomen, daarna was mijn toestel opeens kwijtgeraakt etc. Na een keer of 5 opsturen en ongerepareerd terug ontvangen werd mijn al eerder gedane claim voor een nieuw pakket of geld terug steeds actueler. Vooral toen het toestel de 5e keer na op de reparatieafdeling geweest te zijn zwaar beschadigd terug kwam. Al die tijd heeft T-Mobile bijna niets voor mij gedaan behalve tegenwerken en ontkennen dat er een probleem was. Zelfs de landelijke inkoper heeft hooglopende ruzie met ze gehad aangezien ze afspraken met mij en met hem niet na kwamen en dat stug ontkenden.

Mijn tip dus: meteen na aankoop testen en als hij het niet doet, niet T-Mobile bellen voor reparatie, maar meteen omwisselling vragen bij de winkel. Daarna dus duimen dat hij het blijft doen!
Gepost op 25/05/03 om 11:18 uur
http://www.2fast2furious.tk
Is het niet zo dat je na een jaar gratis de simlock moet kunnen laten verwijderen door de provider?
Gepost op 25/05/03 om 11:43 uur
Tja, maar om nou nu een a50 te kopen om die pas over 1 jaar te kunnen gebruiken gaat ook wat ver, toch? Het is nu al een verouderd toestel!
Gepost op 25/05/03 om 14:25 uur
unlocken van de a50 is toch speciaal,bel ze maar op die unlockcompany,de meeste kunnen de a50 niet eens unlocken. 25 euro ksot het minimaal..veel te veel voor zo een toestel
Gepost op 25/05/03 om 16:52 uur
Wat maakt het allemaal uit? Het is toch een prima toestel voor iemand die alleen maar bereikbaar wil zijn en geen zin heeft om daar veel geld aan uit te geven. Wat dat betreft hoef je dat ding dan niet eens te laten unlocken want T-mobile is ook nog heel gunstig omdat je niet ieder half jaar met 20 euro hoeft op te waarderen. Of je neemt daarnaast voor de helft van het geld een sim only van T-mobile want daar hoef je het toestel niet eens voor te laten unlocken.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone