Niet om lullig te doen over ze, maar ik problemen gehad om een (niet unlockte) T-Mobile prepaid telefoon die nieuw uit de doos al kapot was gerepareerd te krijgen. Ik heb 6 maanden getobt tot de winkel mij schadeloos stelde. Al die tijd heb ik dus geen enkele dag met het toestel kunnen bellen!!!
Eerst werden ophaal afspraken niet nagekomen, daarna was mijn toestel opeens kwijtgeraakt etc. Na een keer of 5 opsturen en ongerepareerd terug ontvangen werd mijn al eerder gedane claim voor een nieuw pakket of geld terug steeds actueler. Vooral toen het toestel de 5e keer na op de reparatieafdeling geweest te zijn zwaar beschadigd terug kwam. Al die tijd heeft T-Mobile bijna niets voor mij gedaan behalve tegenwerken en ontkennen dat er een probleem was. Zelfs de landelijke inkoper heeft hooglopende ruzie met ze gehad aangezien ze afspraken met mij en met hem niet na kwamen en dat stug ontkenden.
Mijn tip dus: meteen na aankoop testen en als hij het niet doet, niet T-Mobile bellen voor reparatie, maar meteen omwisselling vragen bij de winkel. Daarna dus duimen dat hij het blijft doen!