d900 gratis icm 330 min 12,95 p/mnd GRATIS

Gepost op 20/04/07 om 22:46 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Gepost door Sjaky op 20/04/2007 19:50
Quote:
goedkoop toch?

lees ff het berich van Dutchy

ik vind je post's zoieso erg hoog spamgehalte hebben, helaas hoort dat hier niet
Windstorm wijzigde dit bericht op 20/04/07 om 22:46.
Gepost op 21/04/07 om 18:41 uur
Quote:
Gepost door Windstorm op 18/04/2007 19:46
waarom zijn de aanbiedingen opeens van de site's gehaald bij simshop en simstunts? vanochtend stonden ze er nog op

Ik dacht bij deze winkels nog alle tijd te hebben, maar ineens inderdaad weg.

Misschien te veel klachten over Debitel als ik het hier zo lees?

Ik zie echter wel dat de bovenstaande winkels gewoon Debitel aanbieden, maar niet meer de aanbiedingen die ze hadden.
Gepost op 22/04/07 om 11:21 uur
Moderator
Windstorm
het heeft niets met klachten te maken, debitel had het benodigde aantal aanvragen binnen (om een bonus te krijgen). De shop's moesten de aanbieding daarom van debitel van de site af halen. De aanvragen worden echter nog verwerkt tot de eerste dagen van mei.8-)
Gepost op 23/04/07 om 11:56 uur
Hallo, volgens mij mag je toch gewoon je mening geven over een bepaalde aanbieding dus wat nou spam bericht
Gepost op 23/04/07 om 20:51 uur
Aanbieding Belnu is nu ook verdwenen.
Gepost op 23/04/07 om 23:26 uur
Hier even het antwoord van belnu / debitel op de rekening van 54.70 euro van mijn vader.

Wat blijkt:
Mijn vader heeft 2 abonnementen dus doen ze de kosten bij elkaar.
Hij heeft een 12.95 abonnement waarbij ze 2 maanden in rekening brengen dus 25.90 euro.
Hij heeft tevens nog een debitel vodafone abonnement van 2.95 per maand.

Nu komt de crux, hoe kan hij dan aan een rekening komen van 54.70 - (25.90 + 2.95)= 25.85 teveel komen?

In het gesprek met debitel blijkt en dat was bij mij niet bekend en ik denk bij velen niet, dat voor ieder gesprek dat minder dan een minuut duurt een minuut in rekening wordt gebracht.

Bel je dus 330 x 10 sec = 55 min ipv 330 dan worden er toch 33 min in rekening gebracht en als je dan van uit gaat dat je nog dat je nog 275 min hebt ja dan loopt het dus aardig in de papieren.

Dus aan een ieder zorg ervoor dat je met deze debitel abonnementen meer dan 1 min belt om niet voor verasingen te komen te staan.
Gepost op 23/04/07 om 23:39 uur
De enige aanbieder die per seconde afrekend is Orange, de rest berekend zo ver ik weet altijd de eerste minuut. Orange hanteert wel een starttarief, dat doen de anderen dus niet.
Gepost op 24/04/07 om 11:51 uur
Volgens mij is het bij andere aanbieders zo dat zolang je in je bundel blijft qua tijd je niets meer hoeft te betalen.

Het feit dat dit bij debitel niet het geval is is nieuw voor mij, maar misschien dat anderen daar wat over kunnen vertellen.

In die reclame voor die 330 wordt niet gerept over het feit dat de min maar een maand geldig zijn en dat elk gesprek minder dan een minuut wordt gerekent als een min.

Dus een ieder Pas op!!!!
Gepost op 24/04/07 om 12:06 uur
Hoi,

Toch staat dit wel vermeld op de Debitel Site.
Onder:
> FAQ > Factuur en betaling > Factuur
Mijn vraag gaat over: Uw eerste factuur
Hoe worden de kosten binnen en buiten de uit de bundel verrekend?
De eerste minuut wordt altijd volledig in rekening gebracht. Er wordt echter geen starttarief gerekend. Duurt het gesprek langer dan een minuut dan wordt de rest per seconde berekend.

Voorbeeld: een gesprek duurt 48 seconden, dan wordt 1 minuut in rekening gebracht. De kosten van het gesprek (het tarief per minuut x de gespreksduur) worden in mindering gebracht op uw bundel.
Let op: dit geldt niet voor de debitel SIM-Only abonnementen.
Gepost op 24/04/07 om 15:04 uur
@marlene: met alle tientallen topics die er over Debitel te vinden zijn op dit forum kom je er nu pas achter dat een paar seconden bellen als 1 minuut berekend wordt?? Je kan Debitel niet de schuld geven, het staat overal duidelijk vermeld en bijna alle providers hebben deze voorwaarde.
Gepost op 24/04/07 om 19:43 uur
Jah, dat had je dus inderdaad ook gewoon op je factuur kunnen zien. Dan ben je dus gewoon over je bundel gegaan. Bij de rest van de mensen die last hebben van 'het probleem' is de actiekorting gewoon nog niet verrekend. Dit zou moeten worden opgelost door Debitel.
Gepost op 25/04/07 om 09:57 uur
De link die doet het niet meer, terwijl de actie t/m 3 mei geldig is.
Gepost op 25/04/07 om 10:10 uur
Moderator
Windstorm
ja, idd heel vervelend, waarom zet belnu er dan niet bij geldig zolang de voorraad strekt, of op = op
Heb ze gebeld hierover, maar ze konden ze echt niet meer leveren, andere shop's hadden geklaagd bij debitel dat belnu de link er nog op de site had staan, toen hebben ze hem definitief moeten verwijderen. Allemaal een beetje kinderachtig! Want met welk belang klagen die andere shop's? Om ze zelf achterlangs alsnog aan te kunnen sluiten
Gepost op 26/04/07 om 18:18 uur
Hoi hoi
Nou de gratis D900 van T Mobile met Relax 150 12 maanden abo is binnen.
Mijn bestelling bij belnu.nl gedaan en alles is prima gegaan.
complimenten voor de snelle afhandeling!

8-)

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone