[Providers] Tariefswijzigingen toekomst

Gepost op 28/05/03 om 17:25 uur
Komen er in de nabije toekomst tariefswijzigingen van de providers?
Heeft iemand hier inzicht in?
Kunnen we elkaar tippen...
Gepost op 28/05/03 om 17:30 uur
't Wordt echt steeds treuriger zeg... En maar zeuren dat het steeds duurder wordt. En dan komt er een dag dat de netwerken een lijst gaan bijhouden met mensen die iedere keer opzeggen, en dan kan je misschien nergens meer een abonnement afsluiten.
Gepost op 28/05/03 om 20:46 uur
wat een negatieve inslag zeg ik bedoel hier oa mee dat je dan geen abonnement af gaat sluiten bij een provider die tarieven wijzigt, zodat je niet meer gaat betalen dan vooraf wordt voorgespiegeld.

Verder heb ik hier nog nooit geklaagd dus doe aub normaal
Gepost op 28/05/03 om 20:49 uur
Met al die 'Hoe kom ik zo snel mogelijk van mijn abonnement af' discussies hier komt deze vraag nogal over als 'Dan weet ik het van te voren en scoor ik nog even snel een abonnement en zeg 'm daarna meteen weer op'. Als dat niet zo is zeg ik sorry voor m'n reactie.
Gepost op 28/05/03 om 20:57 uur
tip: laat ieder in zijn waarde en reageer alleen als je iets zinnigs behorend aan de topic te melden hebt.
Gepost op 28/05/03 om 21:03 uur
Het gaat toch over het topic? Het was nou niet echt duidelijk wat de bedoeling van dit topic was.
Gepost op 28/05/03 om 23:22 uur
ATB staat in deze geheel in zijn gelijk! De topicstarter oogste wel degelijk de suggestie dat hij een abo wilde nemen, die hij zo snel mogelijk weer kosteloos kon laten ontbinden.
ATB heeft het derhalve bij het rechte (juiste) eind.

Dirk, verder lijkt mij deze topic zinloos. Het is alleen gebaseerd op speculatie en (provider)naaierij! Van mij mag je deze topic absoluut sluiten.
Gepost op 29/05/03 om 14:10 uur
de meester, je mag toch deze topic open laten voor mensen die het wel nuttig vinden..? je hoeft er niet op te reageren als je het zinloos vindt
Gepost op 29/05/03 om 14:51 uur
-> Mark1984. Gelijk heb je. It's a free country! Topic sluiten, gebaseerd op speculatie . . . wat is de volgende stap? Censuur? Lezen of niet - dit maken wij zelf uit.

-> ATB. Zeuren ? Het wordt ook duurder. In het begin werd verteld, ja, mobile bellen is duur omdat wij (providers) kosten terug moeten verdienen en zodra wij dit gedaan hebben, gaan de tarieven omlaag. Dit zal nooit gebeuren. Komt een lijst (zeker onwettig, he?) ? Ok dan neem ik toch prepaid. 8-)
Gepost op 29/05/03 om 16:45 uur
En al was het wel je intentie om een abo. te nemen dat je gelijk weer wil opzeggen, ga je gang! Provider-naaien, tja, de een is er voor, de ander is er tegen. Zolang je niks onwettigs doet, is er niks mis mee. TV is bij uitstek de plek om dit soort vragen te stellen, ik zie er de grap ook wel van in. Totdat de 'grijze' lijst van Telemaniac wordt ingevoerd, kan je daar lang van 'genieten'. Ik moet je zeggen dat ik nog nooit wakker heb gelegen van het gegeven dat ik een provider wellicht meer heb gekost dan opgeleverd, en dat zal ook nooit gebeuren denk ik. Ikzelf denk dat ik maar weer eens een contractje ga uitzitten (de volle 12 maanden), alleen omdat ik het cashback systeem liever niet om zeep wil helpen.
Gepost op 29/05/03 om 18:31 uur
nah..

ff on topic

het lijkt me inderdaad handig wanneer we weten wanneer er weer een abo op te zeggen is. Dan kan ik ook weer met een van mijn huidige abo's aan de gang.

Wel denk ik dat elke opzeggingsmogelijkheid hier vrijwel direct wordt gepubliceerd
Gepost op 04/06/03 om 12:17 uur
nu o2 binnenkort weer zelfstandig als telfort doorgaat zouden er toch weer wijzigingen kunnen komen...
Gepost op 04/06/03 om 12:41 uur
O2 weer zelfstandig als Telfort..?
Gepost op 04/06/03 om 13:45 uur
Surprised? Where have you been? Is allang weer oud nieuws....
Gepost op 04/06/03 om 21:41 uur
wat is binnekort? want ik heb dus net een o2 abo afgesloten! en heb geen zin in gezeik.

En weet iemand of ze dan zeker dingen gaan veranderen? ging dit in het verleden ook zo bij die overnames?
Gepost op 04/06/03 om 22:16 uur
Wat ik ook niet snap is dat ze niet alles ineens veranderen zijn ze ineens van het gezeik af... debitel schijn 5 wijzingen in 3 maanden tijd door gevoert te hebben.

Ik zou zeggen verander de hele kraam, laat iedereen opzeggen als ze dat willen.
want dat aanvechten en beantwoorden van hun kant is ook niet gratis.

Dan ben je van het gezeik af en kan je er een hele tijd tegen en je hebt alles gewijzigt wat je maar wilt.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone