[Debitel] geen sms ontvangen uit buitenland met debitel vodafone?

Gepost op 04/04/07 om 01:04 uur
Ik ben in het bezit van een debitel vodafone abonnement. Dit werkt allemaal prima maar ik heb nu het volgende probleem. Ik ontvang geen sms berichten uit het buitenland(italie). Dit probleem heb ik niet bij mijn T-mobile nummer. Het nummer is een vodafone nummer(06-2952....) en is niet meegenomen van een andere provider. Is er allicht iemand die dit probleem bekend voorkomt en misschien een oplossing weet?
Gepost op 04/04/07 om 09:10 uur
ciao
Dat probleem heb ik ook met een gewoon Vodafone abo.
Vodafone heeft geen sms-overeenkomst met de Italiaanse provider.
Ik weet niet meer precies welke providers problemen geven maar in ieder geval wel Wind Italia.
Gepost op 04/04/07 om 10:00 uur
Ik heb vanuit Thailand wel eens smsjes gestuurd naar Nederlandse nummers met een Thaise simkaart (12call, AIS) en ook met mijn Telfort simkaart. Soms komen die aan, soms niet. Ik weet niet waar dat aan zou kunnen liggen.
Gepost op 04/04/07 om 11:10 uur
Het gaat inderdaad om Wind Italie. Geen overeenkomst zeg je. Is het dan niet vreemd dat mijn berichten naar dat netwerk wel aankomen in italie? Lijkt mij een vrij ongunstige overeenkomst voor vodafone dan.
Gepost op 04/04/07 om 12:50 uur
ciao
Ja je eigen smsjes komen wel aan maar je kan ze niet van Wind ontvangen. Hier kwam ik een paar jaar geleden achter toen ik na het afsluiten van een Vodafone abo geen smsjes meer ontving van vrienden die Wind als provider hebben. Toen heb ik bij Vodafone geinformeerd en inderdaad, sms-en was niet mogelijk Uiteindelijk heb ik de info toen ook op de site van Wind zelf gevonden. Ook daar staat dat het versturen van een SMS van een WIND nummer niet mogelijk is naar een Vodafone NL nummer.
Gepost op 04/04/07 om 13:05 uur
Vodafone heeft vaker het "probleem" dat ze geen overeenkomst hebben met een plaatselijke provider. Bijvoorbeeld het ontvangen van SMS van een locale provider in Zuidelijk Afrika (Zuid-Afrika, Namibie) was niet mogelijk bij VF. De Klantenservice was daar heel duidelijk over.Dat was voor mij ook de reden om Vodafone op te zeggen en naar Debitel KPN te gaan.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone