[gsmeasy.nl] GSMeasy --> zeer slechte ervaringen

Dit topic is gesloten
Gepost op 17/04/07 om 13:13 uur
Ik wil even mijn verhaal kwijt over een zeer slechte ervaring met deze webshop. Ik heb hier begin maart 2 toestellen (zonder abo) besteld, waarvan de eerste een maand na bestelling is binnen gekomen en de tweede nu nog steeds niet.

Vandaar dat ik deze order dan ook annuleer.

De informatieverstrekking van hun kant was ook zeer slecht. Ik heb geen enkele berichtgeving op hun initiatief ontvangen over verlaatte levertijden.

Reachtie op mail is zeer slecht, het duurt vaak een paar dagen voordat er antwoord komt. Pas na het bellen van hun helpdesk, waar ik twee keer een half uur in de wachtrij heb gestaan, kreeg ik hier informatie over. Zo'n helpdesk is ook een lucratieve business, want twee telefoontjes hebben me 15,- euro gekost.

Er is me telefonisch voor het lange wachten een korting toegezegd (geen verzendkosten) door medewerker A, waarvan in een volgend contact volgens medewerker B weer niet op de hoogte is.

Alles wijst erop dat dit een slecht georganiseerd bedrijf is en de afhandeling van problemen is ver onder de maat. Ik hoop niet dat ik ooit technische problemen krijg met mijn eerste telefoon (die ze wel geleverd hebben), want ik huiver nu al voor evt. garantie afhandelingen.

Ik hoop dat ik op deze manier anderen er voor kan behoeden dezelfde fout te maken als ik.

Modbreak:
Er zijn altijd goede en minder goede ervaringen met shops en andere bedrijven. Persoonlijk heb ik bijvoorbeeld juist goede ervaringen gehad met deze shop. De beste plek hiervoor blijft toch echt de shopsurvey. Sommige shops zijn eerst goed en gaan opeens
Koen wijzigde dit bericht op 17/04/07 om 13:13.
Gepost op 17/04/07 om 13:29 uur
Verwijderd
Het valt mij ook op dat ze erg slechte service verlenen.
Telefonische helpdesk is erg slecht bereikbaar. Er wordt gesproken over medewerkers, maar ik krijg altijd dezelfde aan de lijn.
Op e-mail wordt heel langzaam gereageerd en de oplossingen die er zijn, zijn eigenlijk niet acceptabel. Levertijd van mijn laptop is inmiddels opgelopen naar 2/3 weken.
Bij de aanvraag ging er bij gsmeasy ook al van alles mis.

Kortom, als je daar bestelt, bedenk dat ze geen haast hebben met uitleveren.
Gepost op 17/04/07 om 20:25 uur
mooi verhaal voor een shopsurvey!!
Gepost op 18/04/07 om 12:00 uur
Ook ik heb een uitermate slechte ervaring met gsmeasy. Ik heb een reactie gevraagd om hun enorme blunder te verklaren. Dit is inmiddels meer dan een maand terug. Nog helemaal geen reactie gehad.
Als ik niets zou horen zou ik het publiceren op deze site.
Ik geef ze nog een week, waarna ik mijn slechte ervaringen hier en op een andere site ongezouten zal publiceren.
Hint voor gsmeasy (privacy-gegevens)
Gepost op 18/04/07 om 12:52 uur
Moderator
Er zijn altijd goede en minder goede ervaringen met shops en andere bedrijven. Persoonlijk heb ik bijvoorbeeld juist goede ervaringen gehad met deze shop. De beste plek hiervoor blijft toch echt de shopsurvey. Sommige shops zijn eerst goed en gaan opeens heel slecht presteren. In zo'n shopsurvey lijst zie je dat dan vrij snel. Dat is vaak ook een goede maat om er achter te komen dat er iets aan de hand is.

Trouwens: je kan na het plaatsen daar je ervaringen weer aanpassen als het alsnog opgelost wordt. Doe dit dan ook svp. dat houd het wel zo eerlijk.

Dit topic sluit ik bij deze.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone